Gå til innhold

Godt sjekketriks!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gå på visning og finn en mekler du liker. Bestill gratis verdivurdering av din egen leilighet og du får mannfolket rett hjem på døra! ;o)

Leiligheten min er forresten verdt ca. 1,1 mill....

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

7

• amber sun

3

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Pricilla
Skrevet

Smart! ; ) Eller gjør som venninna mi. Begynn på kjøreskole, finn en kjekk og singel kjørelærer, få han på gli (dvs. i seng) og få gratis kjøretimer og elsker på en gang! ; )

Skrevet

Du er full av hormoner! :)

Neeeeida - skal bare ha eggløsning om en liten uke...

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Smart! ; ) Eller gjør som venninna mi. Begynn på kjøreskole, finn en kjekk og singel kjørelærer, få han på gli (dvs. i seng) og få gratis kjøretimer og elsker på en gang! ; )

hehe... hva om man har lappen fra før, da?? :o

Ps:..dere høres ut som tenåringer...

Skrevet

Godt tips! Til de single, vel og merke ;-) Det skjedde faktisk meg en gang: megler på besøk til verdivurdering, ganske så kjekk - og litt fasinert av meg *kremt* Da var jeg imidlertid i et forhold, og han var gift, så da ble det bare med et hyggelig møte - OG en god takst!!

tommy's tiger
Skrevet

Godt tips! Til de single, vel og merke ;-) Det skjedde faktisk meg en gang: megler på besøk til verdivurdering, ganske så kjekk - og litt fasinert av meg *kremt* Da var jeg imidlertid i et forhold, og han var gift, så da ble det bare med et hyggelig møte - OG en god takst!!

Veldig mange meglere later som de er veldig fasinerte da, en del av jobben deres det, å få et godt forhold til kundene. Får de det er det lettere å ribbe dem for penger siden de da ikke har så lett for å klage.

Skrevet

Vel, jeg er singel og mekleren var ringløs... ;o) Neida, hjertet banker på andre fronter det. Det er slitsomt nok å være forelsket i 2 om jeg ikke skal utvide til 3! :o)

Skrevet

*Fnis* Jeg er i så fjollete humør om dagen at jeg helt sikkert kan tas for å være tenåring. :o)

tommy's tiger
Skrevet

Vel, jeg er singel og mekleren var ringløs... ;o) Neida, hjertet banker på andre fronter det. Det er slitsomt nok å være forelsket i 2 om jeg ikke skal utvide til 3! :o)

I våre dager betyr ikke ringløs singel da...

Og man kan da ikke være skikkelig foreslket i mer enn en om gangen?

Skrevet

Tror sannelig det er på tide at du finner deg en elsker du kan rive av deg litt på ;-)

Skrevet

"våre dager betyr ikke ringløs singel da..."

Er klar over det da. :o)

"Og man kan da ikke være skikkelig foreslket i mer enn en om gangen?"

Neivel. :o) Kall det hva du vil, men jeg får hjertebank og sug i magen av begge to, skjønt jeg er fascinert av dem på to helt forskjellige måter. :o)

Skrevet

Tror sannelig det er på tide at du finner deg en elsker du kan rive av deg litt på ;-)

Det tror jeg og!

Gjest Pricilla
Skrevet

Hva med å friske opp teorien da? Kan forsikre om at vi ikke er tenåringer.. : )

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Hva med å friske opp teorien da? Kan forsikre om at vi ikke er tenåringer.. : )

ja den teorien, ja... Kjører på autopilot, jeg. Det fins oppfriskningskurs for pensjonister - så hvis du er ute etter en gammel rik........

:))

Gjest hjerte for to
Skrevet

Går an å være forelsket i flere! Kanskje vanskelig å tro hvis man aldri har opplevd det. Men jeg har..

Gjest regnvær
Skrevet

Det tror jeg og!

Jeg må visst finne meg en elsker snart.. (Neida, tuller... Er gift. Men det er frustrerende å ikke ha sex!)

Skrevet

Jeg må visst finne meg en elsker snart.. (Neida, tuller... Er gift. Men det er frustrerende å ikke ha sex!)

og særlig hvis man er i et forhold. Men det var kanskje ikke det du mente, men mer et generelt utsagn? *S*

Skrevet

Hvorfor kan man ikke det? Det mener jeg man absolutt kan være, selv om det stort sett (heldigvis) begrenser seg til en av gangen.

"..........................."

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...