Lillemus Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Gå på visning og finn en mekler du liker. Bestill gratis verdivurdering av din egen leilighet og du får mannfolket rett hjem på døra! ;o) Leiligheten min er forresten verdt ca. 1,1 mill.... 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Smart! ; ) Eller gjør som venninna mi. Begynn på kjøreskole, finn en kjekk og singel kjørelærer, få han på gli (dvs. i seng) og få gratis kjøretimer og elsker på en gang! ; ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Du er full av hormoner! Neeeeida - skal bare ha eggløsning om en liten uke... 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Smart! ; ) Eller gjør som venninna mi. Begynn på kjøreskole, finn en kjekk og singel kjørelærer, få han på gli (dvs. i seng) og få gratis kjøretimer og elsker på en gang! ; ) hehe... hva om man har lappen fra før, da?? Ps:..dere høres ut som tenåringer... 0 Siter
tusseline Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Godt tips! Til de single, vel og merke ;-) Det skjedde faktisk meg en gang: megler på besøk til verdivurdering, ganske så kjekk - og litt fasinert av meg *kremt* Da var jeg imidlertid i et forhold, og han var gift, så da ble det bare med et hyggelig møte - OG en god takst!! 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Godt tips! Til de single, vel og merke ;-) Det skjedde faktisk meg en gang: megler på besøk til verdivurdering, ganske så kjekk - og litt fasinert av meg *kremt* Da var jeg imidlertid i et forhold, og han var gift, så da ble det bare med et hyggelig møte - OG en god takst!! Veldig mange meglere later som de er veldig fasinerte da, en del av jobben deres det, å få et godt forhold til kundene. Får de det er det lettere å ribbe dem for penger siden de da ikke har så lett for å klage. 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Godt tips! Til de single, vel og merke ;-) Det skjedde faktisk meg en gang: megler på besøk til verdivurdering, ganske så kjekk - og litt fasinert av meg *kremt* Da var jeg imidlertid i et forhold, og han var gift, så da ble det bare med et hyggelig møte - OG en god takst!! Vel, jeg er singel og mekleren var ringløs... ;o) Neida, hjertet banker på andre fronter det. Det er slitsomt nok å være forelsket i 2 om jeg ikke skal utvide til 3! ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 hehe... hva om man har lappen fra før, da?? Ps:..dere høres ut som tenåringer... *Fnis* Jeg er i så fjollete humør om dagen at jeg helt sikkert kan tas for å være tenåring. ) 0 Siter
tommy's tiger Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Vel, jeg er singel og mekleren var ringløs... ;o) Neida, hjertet banker på andre fronter det. Det er slitsomt nok å være forelsket i 2 om jeg ikke skal utvide til 3! ) I våre dager betyr ikke ringløs singel da... Og man kan da ikke være skikkelig foreslket i mer enn en om gangen? 0 Siter
libra Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Tror sannelig det er på tide at du finner deg en elsker du kan rive av deg litt på ;-) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 I våre dager betyr ikke ringløs singel da... Og man kan da ikke være skikkelig foreslket i mer enn en om gangen? "våre dager betyr ikke ringløs singel da..." Er klar over det da. ) "Og man kan da ikke være skikkelig foreslket i mer enn en om gangen?" Neivel. ) Kall det hva du vil, men jeg får hjertebank og sug i magen av begge to, skjønt jeg er fascinert av dem på to helt forskjellige måter. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Tror sannelig det er på tide at du finner deg en elsker du kan rive av deg litt på ;-) Det tror jeg og! 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 hehe... hva om man har lappen fra før, da?? Ps:..dere høres ut som tenåringer... Hva med å friske opp teorien da? Kan forsikre om at vi ikke er tenåringer.. : ) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hva med å friske opp teorien da? Kan forsikre om at vi ikke er tenåringer.. : ) ja den teorien, ja... Kjører på autopilot, jeg. Det fins oppfriskningskurs for pensjonister - så hvis du er ute etter en gammel rik........ ) 0 Siter
Gjest hjerte for to Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 I våre dager betyr ikke ringløs singel da... Og man kan da ikke være skikkelig foreslket i mer enn en om gangen? Går an å være forelsket i flere! Kanskje vanskelig å tro hvis man aldri har opplevd det. Men jeg har.. 0 Siter
Gjest regnvær Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det tror jeg og! Jeg må visst finne meg en elsker snart.. (Neida, tuller... Er gift. Men det er frustrerende å ikke ha sex!) 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg må visst finne meg en elsker snart.. (Neida, tuller... Er gift. Men det er frustrerende å ikke ha sex!) og særlig hvis man er i et forhold. Men det var kanskje ikke det du mente, men mer et generelt utsagn? *S* 0 Siter
Prozak Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 I våre dager betyr ikke ringløs singel da... Og man kan da ikke være skikkelig foreslket i mer enn en om gangen? Hvorfor kan man ikke det? Det mener jeg man absolutt kan være, selv om det stort sett (heldigvis) begrenser seg til en av gangen. "..........................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.