Gjest regnvær Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 og særlig hvis man er i et forhold. Men det var kanskje ikke det du mente, men mer et generelt utsagn? *S* Jeg mente det er kjedelig å ikke ha sex når man er gift.. Er man singel kan man jo få seg en elsker... 0 Siter
amber sun Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Den var smart, du. Syns ikke tipset lenger nede var så dumt heller, jeg. Få inn en snekker eller rørlegger til å fikse på ting, så kan han kanskje fikse litt mer 0 Siter
favn Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Smart! ; ) Eller gjør som venninna mi. Begynn på kjøreskole, finn en kjekk og singel kjørelærer, få han på gli (dvs. i seng) og få gratis kjøretimer og elsker på en gang! ; ) Er jeg snerpete hvis det påpeker det utrolig lite profesjonelle i det der? 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Er jeg snerpete hvis det påpeker det utrolig lite profesjonelle i det der? ... eller er jeg snerpete som følte meg fristet til å påpeke at dette nesten var FOR profesjonelt? *S* Men da innen en HELT annen profesjon, selvfølgelig..... ;-) 0 Siter
amber sun Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Er jeg snerpete hvis det påpeker det utrolig lite profesjonelle i det der? Her var det ikke snakk om å være profesjonelle. Derimot var det snakk om å få seg et nyp eller tre. 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Den var smart, du. Syns ikke tipset lenger nede var så dumt heller, jeg. Få inn en snekker eller rørlegger til å fikse på ting, så kan han kanskje fikse litt mer Jeg kan absolutt se det praktiske i det, særlig ettersom jeg er gift med en akademiker som stort sett er like klønete som meg når det kommer til denslags! ;-) Men samtidig må jeg undre meg litt over alle disse fantasiene om håndverker-sex som enkelte av venninne mine gir uttrykk for. Jeg tror det må skyldes disse "Coca Cola Light Break"-reklamene for noen år tilbake, for de håndverkerne som dasser rundt i bygget her jeg jobber er ikke mye fristende, nei! *S* 0 Siter
favn Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg kan absolutt se det praktiske i det, særlig ettersom jeg er gift med en akademiker som stort sett er like klønete som meg når det kommer til denslags! ;-) Men samtidig må jeg undre meg litt over alle disse fantasiene om håndverker-sex som enkelte av venninne mine gir uttrykk for. Jeg tror det må skyldes disse "Coca Cola Light Break"-reklamene for noen år tilbake, for de håndverkerne som dasser rundt i bygget her jeg jobber er ikke mye fristende, nei! *S* Det er jo ofte mye fin kropp og lekkert muskelspill på håndverkere... 0 Siter
amber sun Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg kan absolutt se det praktiske i det, særlig ettersom jeg er gift med en akademiker som stort sett er like klønete som meg når det kommer til denslags! ;-) Men samtidig må jeg undre meg litt over alle disse fantasiene om håndverker-sex som enkelte av venninne mine gir uttrykk for. Jeg tror det må skyldes disse "Coca Cola Light Break"-reklamene for noen år tilbake, for de håndverkerne som dasser rundt i bygget her jeg jobber er ikke mye fristende, nei! *S* Hm, det er ikke ofte jeg ser håndverkere som dasser rundt. Kanskje jeg har utviklet spesialsyn for å få øye på godbitene.? Syns det lønner seg hver gang jeg passerer en byggeplass, jeg. Det er mange lekre, snaskens mannfolk der... Spesielt om sommeren, når de jobber i bar overkropp...*sukk* Fantasier om håndverkersex kommer sikkert delvis fra sånne reklamer du nevner, men også fra tanken om at de har godt håndgrep, og er litt rå og røffe i senga...kanskje...de jobber jo med hendene, vet du 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det er jo ofte mye fin kropp og lekkert muskelspill på håndverkere... Vi har hatt en del byggearbeider på kontoret i det siste, og jeg kan LOVE deg at de fleste kroppene ikke er i nærheten av Coca Cola Light Break ! *S* 0 Siter
morsan Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hm, det er ikke ofte jeg ser håndverkere som dasser rundt. Kanskje jeg har utviklet spesialsyn for å få øye på godbitene.? Syns det lønner seg hver gang jeg passerer en byggeplass, jeg. Det er mange lekre, snaskens mannfolk der... Spesielt om sommeren, når de jobber i bar overkropp...*sukk* Fantasier om håndverkersex kommer sikkert delvis fra sånne reklamer du nevner, men også fra tanken om at de har godt håndgrep, og er litt rå og røffe i senga...kanskje...de jobber jo med hendene, vet du Jeg kan vel være enig i at det finnes unntak, men jevnt over synes jeg ikke at de utmerker seg noe i forhold til kontorrottene. Vel jobber de med kroppen, men så spises det kanskje ekstra mye også? Mange av dem som har vært og fikset ting rundt omkring kontoret mitt i det siste har hatt hengemage og tvilsom hygiene! *S* Mens mange av mine kontorrottekolleger trimmer og ser flotte ut! :-) 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 ... eller er jeg snerpete som følte meg fristet til å påpeke at dette nesten var FOR profesjonelt? *S* Men da innen en HELT annen profesjon, selvfølgelig..... ;-) Hehe. 0 Siter
favn Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Vi har hatt en del byggearbeider på kontoret i det siste, og jeg kan LOVE deg at de fleste kroppene ikke er i nærheten av Coca Cola Light Break ! *S* Dumt. Men tanken på halvpåkledde murere og snekkere som tumler nonchalant rundt med mystiske og maskuline redskaper mens hvite tenner lyser og lett svette på god nakke og pen brystkasse pipler fram... 0 Siter
tusseline Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Vel, jeg er singel og mekleren var ringløs... ;o) Neida, hjertet banker på andre fronter det. Det er slitsomt nok å være forelsket i 2 om jeg ikke skal utvide til 3! ) Vel, ja, det høres ut som du har nok å tenke på med 2. *smiler* Jeg holder meg til min ene, jeg! 0 Siter
Gjest sølibalistisk Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg mente det er kjedelig å ikke ha sex når man er gift.. Er man singel kan man jo få seg en elsker... Jøssenavn, hvem er det som har så vide fullmakter at de kan dømme deg til et liv i sølibat? 0 Siter
søkende Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det beste sjekketrikset jeg har hørt om er: Gå inn på et utested rundt klokken 02. Rop: ER DET NOEN SOM VIL VÆRE MED MEG HJEM Å HA SEG????!!!! Funker alltid..... 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Og nå er dere kjærester? *Ler* Nei, overhode ikke. ) 0 Siter
Lillemus Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 Dumt. Men tanken på halvpåkledde murere og snekkere som tumler nonchalant rundt med mystiske og maskuline redskaper mens hvite tenner lyser og lett svette på god nakke og pen brystkasse pipler fram... Ikke bare jeg som nærmer meg eggløsning? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.