Gå til innhold

Godt sjekketriks!

Anbefalte innlegg

Gjest regnvær
Skrevet

og særlig hvis man er i et forhold. Men det var kanskje ikke det du mente, men mer et generelt utsagn? *S*

Jeg mente det er kjedelig å ikke ha sex når man er gift.. Er man singel kan man jo få seg en elsker...

• Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lillemus

9

• morsan

7

• amber sun

3

• favn

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Den var smart, du. ;)

Syns ikke tipset lenger nede var så dumt heller, jeg.

Få inn en snekker eller rørlegger til å fikse på ting, så kan han kanskje fikse litt mer ;)

Skrevet

Smart! ; ) Eller gjør som venninna mi. Begynn på kjøreskole, finn en kjekk og singel kjørelærer, få han på gli (dvs. i seng) og få gratis kjøretimer og elsker på en gang! ; )

Er jeg snerpete hvis det påpeker det utrolig lite profesjonelle i det der?

Skrevet

... eller er jeg snerpete som følte meg fristet til å påpeke at dette nesten var FOR profesjonelt? *S* Men da innen en HELT annen profesjon, selvfølgelig..... ;-)

Skrevet

Her var det ikke snakk om å være profesjonelle.

Derimot var det snakk om å få seg et nyp eller tre.

;)

Skrevet

Den var smart, du. ;)

Syns ikke tipset lenger nede var så dumt heller, jeg.

Få inn en snekker eller rørlegger til å fikse på ting, så kan han kanskje fikse litt mer ;)

Jeg kan absolutt se det praktiske i det, særlig ettersom jeg er gift med en akademiker som stort sett er like klønete som meg når det kommer til denslags! ;-)

Men samtidig må jeg undre meg litt over alle disse fantasiene om håndverker-sex som enkelte av venninne mine gir uttrykk for. Jeg tror det må skyldes disse "Coca Cola Light Break"-reklamene for noen år tilbake, for de håndverkerne som dasser rundt i bygget her jeg jobber er ikke mye fristende, nei! *S*

Skrevet

Jeg kan absolutt se det praktiske i det, særlig ettersom jeg er gift med en akademiker som stort sett er like klønete som meg når det kommer til denslags! ;-)

Men samtidig må jeg undre meg litt over alle disse fantasiene om håndverker-sex som enkelte av venninne mine gir uttrykk for. Jeg tror det må skyldes disse "Coca Cola Light Break"-reklamene for noen år tilbake, for de håndverkerne som dasser rundt i bygget her jeg jobber er ikke mye fristende, nei! *S*

Det er jo ofte mye fin kropp og lekkert muskelspill på håndverkere...

Skrevet

Hm, det er ikke ofte jeg ser håndverkere som dasser rundt. Kanskje jeg har utviklet spesialsyn for å få øye på godbitene.?

Syns det lønner seg hver gang jeg passerer en byggeplass, jeg. Det er mange lekre, snaskens mannfolk der...

Spesielt om sommeren, når de jobber i bar overkropp...*sukk*

Fantasier om håndverkersex kommer sikkert delvis fra sånne reklamer du nevner, men også fra tanken om at de har godt håndgrep, og er litt rå og røffe i senga...kanskje...de jobber jo med hendene, vet du ;)

Skrevet

Det er jo ofte mye fin kropp og lekkert muskelspill på håndverkere...

Vi har hatt en del byggearbeider på kontoret i det siste, og jeg kan LOVE deg at de fleste kroppene ikke er i nærheten av Coca Cola Light Break ! *S*

Skrevet

Hm, det er ikke ofte jeg ser håndverkere som dasser rundt. Kanskje jeg har utviklet spesialsyn for å få øye på godbitene.?

Syns det lønner seg hver gang jeg passerer en byggeplass, jeg. Det er mange lekre, snaskens mannfolk der...

Spesielt om sommeren, når de jobber i bar overkropp...*sukk*

Fantasier om håndverkersex kommer sikkert delvis fra sånne reklamer du nevner, men også fra tanken om at de har godt håndgrep, og er litt rå og røffe i senga...kanskje...de jobber jo med hendene, vet du ;)

Jeg kan vel være enig i at det finnes unntak, men jevnt over synes jeg ikke at de utmerker seg noe i forhold til kontorrottene.

Vel jobber de med kroppen, men så spises det kanskje ekstra mye også? Mange av dem som har vært og fikset ting rundt omkring kontoret mitt i det siste har hatt hengemage og tvilsom hygiene! *S*

Mens mange av mine kontorrottekolleger trimmer og ser flotte ut! :-)

Skrevet

... eller er jeg snerpete som følte meg fristet til å påpeke at dette nesten var FOR profesjonelt? *S* Men da innen en HELT annen profesjon, selvfølgelig..... ;-)

Hehe.

Skrevet

Vi har hatt en del byggearbeider på kontoret i det siste, og jeg kan LOVE deg at de fleste kroppene ikke er i nærheten av Coca Cola Light Break ! *S*

Dumt.

Men tanken på halvpåkledde murere og snekkere som tumler nonchalant rundt med mystiske og maskuline redskaper mens hvite tenner lyser og lett svette på god nakke og pen brystkasse pipler fram...

Skrevet

Vel, jeg er singel og mekleren var ringløs... ;o) Neida, hjertet banker på andre fronter det. Det er slitsomt nok å være forelsket i 2 om jeg ikke skal utvide til 3! :o)

Vel, ja, det høres ut som du har nok å tenke på med 2. *smiler* Jeg holder meg til min ene, jeg!

Gjest sølibalistisk
Skrevet

Jeg mente det er kjedelig å ikke ha sex når man er gift.. Er man singel kan man jo få seg en elsker...

Jøssenavn, hvem er det som har så vide fullmakter at de kan dømme deg til et liv i sølibat?

Skrevet

Det beste sjekketrikset jeg har hørt om er:

Gå inn på et utested rundt klokken 02.

Rop: ER DET NOEN SOM VIL VÆRE MED MEG HJEM Å HA SEG????!!!!

Funker alltid.....

Skrevet

Og nå er dere kjærester?

*Ler* Nei, overhode ikke. :o)

Skrevet

Dumt.

Men tanken på halvpåkledde murere og snekkere som tumler nonchalant rundt med mystiske og maskuline redskaper mens hvite tenner lyser og lett svette på god nakke og pen brystkasse pipler fram...

Ikke bare jeg som nærmer meg eggløsning?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...