damedame Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Nå fikk du meg til å flire godt God idé. 0 Siter
damedame Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Den var smart, du. Syns ikke tipset lenger nede var så dumt heller, jeg. Få inn en snekker eller rørlegger til å fikse på ting, så kan han kanskje fikse litt mer Jeg har alltid drømt å bli innlagt på sykehuset. Det trengte jeg imidlertid ikke den dagen jeg ble kjæreste med en sykepleier 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Det beste sjekketrikset jeg har hørt om er: Gå inn på et utested rundt klokken 02. Rop: ER DET NOEN SOM VIL VÆRE MED MEG HJEM Å HA SEG????!!!! Funker alltid..... Det der slår jakkekø-trikset! 0 Siter
serendipity Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Eller..... Som naboen. Ei snerten dame som virket mer opptatt av naboen enn huset. Ifølge kona hans, he he,, 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 "Har du dame? -nei Er du homofil? -nei Kan jeg få nr ditt -ja" Funka for meg 0 Siter
morsan Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 "Har du dame? -nei Er du homofil? -nei Kan jeg få nr ditt -ja" Funka for meg Er nok kanskje en smule lettere å sjekke opp menn med slike kjappe metoder enn damer, tror du ikke? *S* 0 Siter
serendipity Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Er nok kanskje en smule lettere å sjekke opp menn med slike kjappe metoder enn damer, tror du ikke? *S* He he. det tror jeg . Jeg hadde iallefall ikke smeltet av en sånn kommenter :-) 0 Siter
søkende Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Det der slår jakkekø-trikset! Hvis du er jente. ja! You can forget it. Må nok fremdeles bruke en forfyllet sjarm, du.... Antagelig med mye mindre skåring! 0 Siter
Lillemus Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 "Har du dame? -nei Er du homofil? -nei Kan jeg få nr ditt -ja" Funka for meg "Jeg har en scanner jeg ikke får innstallert, kan du hjelpe meg tror du?" Gangbar den eller? 0 Siter
Gjest zuuul Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 "Jeg har en scanner jeg ikke får innstallert, kan du hjelpe meg tror du?" Gangbar den eller? Tja... har fått så utrolig mange gutter til å komme å hjelpe meg med dataen... Men blir liksom ikke noe mer :-( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.