Gå til innhold

Forbaska drittnabo!

Anbefalte innlegg

Gjest ikke utleier
Skrevet

Leier en kåk av et ektepar. Til å begynne med var de så blide og hyggelige, men da det hadde gått en stund klaget de på alt. Det ble tilslutt så ille at jeg sa opp leiekontrakten. Kunne omtrent ikke bevege meg i mitt "eget" hjem uten at de kom å klagde. Enten spilte jeg for høy musikk, eller så dusjet jeg for sent eller så hadde jeg snakket for høyt i telefonen. Lurer på HVOR lytt det egentlig kan være i denne leiligheten. Betaler en forholdsvis høy husleie. En gang tok utleier å koblet ut strømmen her fordi jeg hadde spilt høy musikk, noe jeg ikke hadde gjort. Har begynt å bli litt fandenivoldsk nå. De var på utkikk etter en vaskemaskin, og jeg skal selge min. De tittet på den, men ga ikke noe svar der og da om de ville ha den eller ei. Jeg hadde ikke tid å vente da jeg trengte pengene samt at jeg straks skulle flytte og ville kvitte meg med maskina først. Da jeg ikke hadde hørt noe mere fra de på et par dager ang maskina, så satte jeg inn annonse i avisa, og solgte den. De så selvsagt at noen kom å hentet den , og banket på å sa:jammen, vi var jo så interessert i den maskinen, hvordan kunne du selge den? Men de hadde ikke gitt noe svar, bare at de skulle tenke på det. Uff, jeg føler med neste som skal leie her, stakkars person.

Skrevet

Datter'n min bor også sånn - det skal være stille etter 22.00 - så hun kan ikke le høyt da dunker de i gulvet - de bor i kjelleren- jeg hadde også flyttet.

Skrevet

Bra for deg at du flytter. Kanskje det lønner seg for deg å forhøre deg med de forrige leietagerne på det nye stedet, for å høre hvordan det var å bo der?

Jeg skjønner meg ikke på folk som leier ut, flår folk for penger, og samtidig forventer at det ikke skal merkes at det bor folk i deres hus. Det går jo ikke an.

Lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...