Goliath Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=240315 Dette er vel ikke så veldig overraskende, eller hva? Det første jeg tenkte da jeg leste om denne damen tidligere i uken, var at dette er vel neppe så lurt med tanke på det antallet muslimske fundamentalister som allerede befinner seg i Norge. Har du muslimsk bakgrunn, så er det nok forholdsvis begrenset hva du har av frihet til å gjøre også i Norge. Men det blir sikkert "mye bedre" etter at Qazi Hussain Ahmed har vært her for å bidra til sunnere holdninger og mer "fred, frihet og tolleranse" fra muslimsk hold..... 0 Siter
shandy Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Dette burde hun ha ant på forhånd. Ikke har hun noe å gjøre i en missekonkurranse med den bakgrunnen heller. PR-kåt med livet som innsats. Hun vet vel reglene for inntak også, og burde vel skjønt at dette kom for en dag. Og de sier at blondiner er dumme... 0 Siter
Goliath Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Dette burde hun ha ant på forhånd. Ikke har hun noe å gjøre i en missekonkurranse med den bakgrunnen heller. PR-kåt med livet som innsats. Hun vet vel reglene for inntak også, og burde vel skjønt at dette kom for en dag. Og de sier at blondiner er dumme... At hun burde ha forventet det er jeg enig i, all den tid det som sagt var noe av det første som slo meg. Men hun fortjener det vel likevel ikke? Og det er vel nok et eksempel på en lite ønsket utvikling i Norge.....? 0 Siter
shandy Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 At hun burde ha forventet det er jeg enig i, all den tid det som sagt var noe av det første som slo meg. Men hun fortjener det vel likevel ikke? Og det er vel nok et eksempel på en lite ønsket utvikling i Norge.....? "Men hun fortjener det vel likevel ikke?" Nei, hun fortjener ikke å bli truet på livet. "Og det er vel nok et eksempel på en lite ønsket utvikling i Norge.....?" Ja det er det, men så lenge man fortsetter å ta inn ektremister, og i tillegg tviholder på dem, så blir det sånn. Kanskje en liten siling ved grensa snart er på sin plass. Fortsetter dette, er det ca.50år til det er muslimene som styrer norge. 0 Siter
Goliath Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 "Men hun fortjener det vel likevel ikke?" Nei, hun fortjener ikke å bli truet på livet. "Og det er vel nok et eksempel på en lite ønsket utvikling i Norge.....?" Ja det er det, men så lenge man fortsetter å ta inn ektremister, og i tillegg tviholder på dem, så blir det sånn. Kanskje en liten siling ved grensa snart er på sin plass. Fortsetter dette, er det ca.50år til det er muslimene som styrer norge. Og da er jeg heldigvis sansynligvis avgått ved døden - og barnløs.....:-) 0 Siter
Gjest percy Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 "Men hun fortjener det vel likevel ikke?" Nei, hun fortjener ikke å bli truet på livet. "Og det er vel nok et eksempel på en lite ønsket utvikling i Norge.....?" Ja det er det, men så lenge man fortsetter å ta inn ektremister, og i tillegg tviholder på dem, så blir det sånn. Kanskje en liten siling ved grensa snart er på sin plass. Fortsetter dette, er det ca.50år til det er muslimene som styrer norge. Tøys og tull. Stutum-uttalelser. 0 Siter
shandy Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Tøys og tull. Stutum-uttalelser. Det er din mening, og den skal du få lov til å ha. Jeg har min. 0 Siter
Goliath Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Tøys og tull. Stutum-uttalelser. Selv om det kanskje var en forenklet beskrivelse av situasjonen - hvorfor er det "tull og tøys"? Det er nok nærmere realitetene enn de fleste av oss ønsker å tro på..... 0 Siter
shandy Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Tøys og tull. Stutum-uttalelser. Det er din mening, og den skal du få lov til å ha. Jeg har min. Denne var til percy, ikke til Goliath. 0 Siter
shandy Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Selv om det kanskje var en forenklet beskrivelse av situasjonen - hvorfor er det "tull og tøys"? Det er nok nærmere realitetene enn de fleste av oss ønsker å tro på..... Forenklet, ja, men nokså forutsigbart hvis dette fortsetter. Desverre. 0 Siter
Grip Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Tøys og tull. Stutum-uttalelser. Hvis man skal unngå shandys prediksjon, kreves en radikal omlegging av innvandringspolitikken. Med dagens tempo i fremmedkulturell (hovedsaklig islamsk) innvandring, vil etniske nordmenn være i mindretall før det er gått 50 år. Det er ikke synsing, men rent matematisk fremskriving av den trend vi har hatt de siste 10-20 år. 0 Siter
Gjest percy Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hvis man skal unngå shandys prediksjon, kreves en radikal omlegging av innvandringspolitikken. Med dagens tempo i fremmedkulturell (hovedsaklig islamsk) innvandring, vil etniske nordmenn være i mindretall før det er gått 50 år. Det er ikke synsing, men rent matematisk fremskriving av den trend vi har hatt de siste 10-20 år. Er det et problem??? Det er svært mange nasjoner, som har en etnisk sett veldig variert populasjon. Mennesket er ikke ondt, uansett religiøs tilknytning. 0 Siter
Prozak Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Dette burde hun ha ant på forhånd. Ikke har hun noe å gjøre i en missekonkurranse med den bakgrunnen heller. PR-kåt med livet som innsats. Hun vet vel reglene for inntak også, og burde vel skjønt at dette kom for en dag. Og de sier at blondiner er dumme... Det kaller jeg pisspreik. En missekonkurranse burde dreie seg om personen der og da, og ikke hva man har gjort tidligere av "grusomme" ting. ".........................." 0 Siter
Prozak Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hvis man skal unngå shandys prediksjon, kreves en radikal omlegging av innvandringspolitikken. Med dagens tempo i fremmedkulturell (hovedsaklig islamsk) innvandring, vil etniske nordmenn være i mindretall før det er gått 50 år. Det er ikke synsing, men rent matematisk fremskriving av den trend vi har hatt de siste 10-20 år. Tja...markow-kjeder kan man bruke til å beregne så mangt. Men det er ikke særlig smidig og realistisk. "..........................." 0 Siter
shandy Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det kaller jeg pisspreik. En missekonkurranse burde dreie seg om personen der og da, og ikke hva man har gjort tidligere av "grusomme" ting. ".........................." Jeg er ikke enig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.