Gå til innhold

Hva skal du ha til middag idag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger noen tips til middag i dag. Er det noen som har noe skikkelig godt å anbefale til en fredags-kose-middag.

Skrevet

Kalde fiskeburgere;:

Ciabatta med kald fiskepudding eller fiskekake inni - rekesalat, purre og kokte egg.....NAM!

Skrevet

Stekt kylling, salat, chips, rømmedressing, hvitløksbrød...

Lasagne med salat og dressing...

Stek kjøttdeig med sopp, mais og/eller annet du liker, putt inn i litt uthulet baguett, legg på reven ost, stek...spis med litt salat til...

...kommer ikke på mer i farta, selv skal vi ikke ha middag i dag, barna skal til far og mor har derfor middagsfri i dag :)

Skrevet

Stekt kylling, salat, chips, rømmedressing, hvitløksbrød...

Lasagne med salat og dressing...

Stek kjøttdeig med sopp, mais og/eller annet du liker, putt inn i litt uthulet baguett, legg på reven ost, stek...spis med litt salat til...

...kommer ikke på mer i farta, selv skal vi ikke ha middag i dag, barna skal til far og mor har derfor middagsfri i dag :)

Spiser du bare marsipanbrød da? :)

Skrevet

Spiser du bare marsipanbrød da? :)

Barnefrie helger går det som regel på brødmat og mat ute...evnt.kjøpepizza hjemme.

Ellers så blir det lette ting som wokmat ol.

:)

Gjest et lite tips
Skrevet

et lite tips til dere som stadig lurer på hva dere skal ha til middag :o)

En fast ukedag, sett dere ned hele familien, sett opp en menyliste på middagene for hele uken, la alle komme med et forslag, og vips så er alt klart.

Kjøp inn alle ingrediensene når du neste gang er på bua, så har du alt liggende når du har bruk for det.

Skrevet

Wok er godt, men jeg skal ikke ha middag i dag. Min datter skal til sin far i helgen, og min sønn skal ut å farte, så han kjøper seg mat. Sambo får lage seg noe selv, for jeg tar en boks med tunfisk.

Skrevet

Barnefrie helger går det som regel på brødmat og mat ute...evnt.kjøpepizza hjemme.

Ellers så blir det lette ting som wokmat ol.

Hadde bedt meg sjøl til mora mi jeg *s*

Skrevet

Vi skal ha kjøttdeig med spaghettisaus og selvfølgleig spaghetti.

Skrevet

Hadde bedt meg sjøl til mora mi jeg *s*

Det kan jeg vel også...mamsen hadde bare blitt glad hun for å lage en middag "på bestilling"...eller mamsen til typen for den saks skyld...

Men helger er hjemmetid og hjemmekos...iallefall på kveldene...da er det kos i soffakroken og vin som gjelder

Bente831365380491
Skrevet

Tror det blir butterdeig med skinke og ost inni! Nam nam!

Skrevet

Tror det blir butterdeig med skinke og ost inni! Nam nam!

Det hørtes rågodt ut. Hva gjør du. Bare kjevler ut ferdig butterdeig og har skinke og ost oppå?

Skrevet

I dag blir det reker og hvitvin..

Mmmmmmm, det hørtes godt ut.

Gjest forslag
Skrevet

Stek en pakke kjøttdeig, ha i en pk chilikrydder (eller tacokrydder). Legg bakepapir/folie i en langpanne og strø nachochips utover. Ta på kjøttdeig og ost. Gratiner litt i ovnen, kjempegodt! Dip: rømme og tacosaus.

Gjest Pricilla
Skrevet

I dag får vi besøk, og da lager ejg hjemmelaget pizza med masse godt i/på. : ) Så blir det vel noen øl, og en omgang amerikaner.

Gjest Har spist pizza i dag.
Skrevet

I dag får vi besøk, og da lager ejg hjemmelaget pizza med masse godt i/på. : ) Så blir det vel noen øl, og en omgang amerikaner.

Det er vel ikke de som av og til avlyser...? Hva har du på pizzaen?

Skrevet

Har spist middag i dag: Gratinerte poteter med skall og hvitløk (Mills), en god salat med fetaost, og mini-flutes med smør ved siden av.

Gjest slanker meg av og til men ikke i helga ops!
Skrevet

Vi skal ha krabbe med loff og majones.Gleder meg som en unge.Dessuten masse sjokolade til dessert senere på kvelden.

Gjest Namnamnam
Skrevet

Skal ha risgrøt. Sånn ferdig, bare varme opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...