tusseline Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Barnefrie helger går det som regel på brødmat og mat ute...evnt.kjøpepizza hjemme. Ellers så blir det lette ting som wokmat ol. Når jeg har "barnefri" i helgen bruker jeg å lage meg middager som poden ikke liker, eller prøve ut litt nye oppskrifter som ser gode ut! 0 Siter
tusseline Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 I dag blir det en ny pastavariant som heter noe sånt som "pasta med smak av middelhav" Dvs. pasta med oliven, fetaost, persille, ruccola og sorte oliven. Gleder meg allerede!! 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Stek en pakke kjøttdeig, ha i en pk chilikrydder (eller tacokrydder). Legg bakepapir/folie i en langpanne og strø nachochips utover. Ta på kjøttdeig og ost. Gratiner litt i ovnen, kjempegodt! Dip: rømme og tacosaus. Dette var visst en variant av dagens middag her i huset, nachos. 1 pk kjøttdeig 1 pk tacopulver 1 boks hakkede tomater 1 lite glass tacosaus i valgfri styrke 1 løk 1 liten boks mais Stek køttdeigen og ha i alle ingrediensene. Ha pizzapapir på en stekeplate, fordel en pakke nachochips på plata. Ha på kjøttsausen. Strø på revet ost. Stek på 220 grader i 10 minutter. Serveres med rømme, røde jalapenos og salat. Yummi. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Dette var visst en variant av dagens middag her i huset, nachos. 1 pk kjøttdeig 1 pk tacopulver 1 boks hakkede tomater 1 lite glass tacosaus i valgfri styrke 1 løk 1 liten boks mais Stek køttdeigen og ha i alle ingrediensene. Ha pizzapapir på en stekeplate, fordel en pakke nachochips på plata. Ha på kjøttsausen. Strø på revet ost. Stek på 220 grader i 10 minutter. Serveres med rømme, røde jalapenos og salat. Yummi. Høres godt ut...! 0 Siter
Prozak Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Har aldri råd til noe "godt" til middag. Her går det enten i svenske kyllingfilleter eller tunfisk-omelett :-) (kanskje med litt brokkoli hvis jeg virkelig skal slå meg løs) ".........................." 0 Siter
Bente831365380491 Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det hørtes rågodt ut. Hva gjør du. Bare kjevler ut ferdig butterdeig og har skinke og ost oppå? Jeg bruker bare å legge sånn smårettskinke og ost oppå, også bretter jeg den dobbel og klemmer den sammen rundt kanten. Det blir knallgodt! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg bruker bare å legge sånn smårettskinke og ost oppå, også bretter jeg den dobbel og klemmer den sammen rundt kanten. Det blir knallgodt! Prøv å blande skinke/kokt broccoli/et beger krydderost og ha i butterdeigen. Godt!! 0 Siter
Excelsion Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hadde fiskepudding i hvit saus med terte skjell =) med grønnsaker seff. 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Høres godt ut...! Det _er_ godt! :-) 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Har aldri råd til noe "godt" til middag. Her går det enten i svenske kyllingfilleter eller tunfisk-omelett :-) (kanskje med litt brokkoli hvis jeg virkelig skal slå meg løs) ".........................." Kan da lage mye godt av kyllingfileter, enten de snakker svensk eller norsk. :-) 0 Siter
Prozak Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Kan da lage mye godt av kyllingfileter, enten de snakker svensk eller norsk. :-) Jada :-) "............................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.