Gjest kokt ris Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Kokte fjordland jasminris(i vakumpakke)lørdag, har noe igjen fra da. Er den ødelagt? Den lukter og ser grei ut. 0 Siter
amber sun Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Ugggh, det hadde jeg aldri spist! Om det er helsefarlig _kan_ vel diskuteres, skjønt jeg tror ikke det er så veldig lurt etter 6 dager... Men smaken kan umulig være god! Kast klinet og kjøp ny, god ris isteden! Husk du spiser ikke bare for å bli mett, det er også viktig å kose seg og nyte maten. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Ugggh, det hadde jeg aldri spist! Om det er helsefarlig _kan_ vel diskuteres, skjønt jeg tror ikke det er så veldig lurt etter 6 dager... Men smaken kan umulig være god! Kast klinet og kjøp ny, god ris isteden! Husk du spiser ikke bare for å bli mett, det er også viktig å kose seg og nyte maten. Jeg ville heller ikke spist ferdigkokt ris etter nesten en uke. Æsj. 0 Siter
Gjest kokt ris Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Ugggh, det hadde jeg aldri spist! Om det er helsefarlig _kan_ vel diskuteres, skjønt jeg tror ikke det er så veldig lurt etter 6 dager... Men smaken kan umulig være god! Kast klinet og kjøp ny, god ris isteden! Husk du spiser ikke bare for å bli mett, det er også viktig å kose seg og nyte maten. Kastet den tvert. 0 Siter
Excelsion Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 UTROLIG tragisk folk på dette forumet... Jeg har ett UTROLIG godt kjøleskap, der kan melken stå over en uke etter den har utgått og likevel være like god som fersk. Det kommer helt ann på kjøleskapet, hvor kaldt du oppbevarer tingen. Ris er helt spisende 1 uke etter du kokte denn hvis den er oppbevart kaldt. 0 Siter
amber sun Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 UTROLIG tragisk folk på dette forumet... Jeg har ett UTROLIG godt kjøleskap, der kan melken stå over en uke etter den har utgått og likevel være like god som fersk. Det kommer helt ann på kjøleskapet, hvor kaldt du oppbevarer tingen. Ris er helt spisende 1 uke etter du kokte denn hvis den er oppbevart kaldt. Mener du det der alvorlig? Isåfall er jeg glad jeg ikke skal spise hos deg. *grøsser* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.