Gå til innhold

hvor lenge kan den ligge?

Anbefalte innlegg

Gjest kokt ris
Skrevet

Kokte fjordland jasminris(i vakumpakke)lørdag, har noe igjen fra da. Er den ødelagt? Den lukter og ser grei ut.

Skrevet

Ugggh, det hadde jeg aldri spist!

Om det er helsefarlig _kan_ vel diskuteres, skjønt jeg tror ikke det er så veldig lurt etter 6 dager...

Men smaken kan umulig være god!

Kast klinet og kjøp ny, god ris isteden!

:)

Husk du spiser ikke bare for å bli mett, det er også viktig å kose seg og nyte maten.

Skrevet

Om det er helsefarlig _kan_ vel diskuteres, skjønt jeg tror ikke det er så veldig lurt etter 6 dager...

Husk du spiser ikke bare for å bli mett, det er også viktig å kose seg og nyte maten.

Jeg ville heller ikke spist ferdigkokt ris etter nesten en uke. Æsj.

Gjest kokt ris
Skrevet

Kastet den tvert.

Skrevet

UTROLIG tragisk folk på dette forumet...

Jeg har ett UTROLIG godt kjøleskap, der kan melken stå over en uke etter den har utgått og likevel være like god som fersk.

Det kommer helt ann på kjøleskapet, hvor kaldt du oppbevarer tingen.

Ris er helt spisende 1 uke etter du kokte denn hvis den er oppbevart kaldt.

Skrevet

UTROLIG tragisk folk på dette forumet...

Jeg har ett UTROLIG godt kjøleskap, der kan melken stå over en uke etter den har utgått og likevel være like god som fersk.

Det kommer helt ann på kjøleskapet, hvor kaldt du oppbevarer tingen.

Ris er helt spisende 1 uke etter du kokte denn hvis den er oppbevart kaldt.

Mener du det der alvorlig?

Isåfall er jeg glad jeg ikke skal spise hos deg.

*grøsser*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...