modesty Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Da jeg var liten var det veldig stas med sånne hoder som det vokste gressløk på (som hår). Det var frø der fra før, og når man fikk den hjem bare vannet man den på hodet, og så vokste det masse "hår" (altså gressløk). Er det noen som vet hvor slike selges nå? Husker dessverre ikke hva det het, men håper likevel at noen skjønte forklaringen..=) 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det er vel helst karse du tenker på? 0 Siter
Gjest mener å ha sett Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 neon ganger har de det på ikea 0 Siter
modesty Skrevet 20. august 2004 Forfatter Skrevet 20. august 2004 Det er vel helst karse du tenker på? Nei, det var faktisk gressløk.. Karse ser da ikke ut som hår? Det ble laaangt altså, hvis man ikke spiste det av da..=) 0 Siter
amber sun Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg har sett dem på blomsterbutikker. Nå nylig så jeg noen på Nille også. Husker ihvertfall at det ble sådd karse i dem. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Nei, det var faktisk gressløk.. Karse ser da ikke ut som hår? Det ble laaangt altså, hvis man ikke spiste det av da..=) Gir meg! :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.