Gå til innhold

Sssvussssjjjjjjhhhh...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så takknemlig for at jeg hver uke heretter kan få et dypdykk inn i hodet til Pia Haraldsen. Det har vært et savn så langt.

Skrevet

Jeg er så takknemlig for at jeg hver uke heretter kan få et dypdykk inn i hodet til Pia Haraldsen. Det har vært et savn så langt.

hehe hvor dypt du kan gå vil vel være noe begrenset, antakelig. Men når det er sagt hadde jeg selvsagt ikke sagt nei takk til et dypdykk i andre av jentas kroppslige fasiliteter :)

Skrevet

Hva mener du? Dette er jo fabelaktig journalistikk! Jeeezes!

Nok en grunn til å ikke kjøpe den møkkaavisa.

Gjest ingen dronning
Skrevet

Hvem er hun egentlig? Rik? Kjendis? Tror hun er i fam. med dronningen, men hva gjør det henne til??

Skrevet

Hva mener du? Dette er jo fabelaktig journalistikk! Jeeezes!

Nok en grunn til å ikke kjøpe den møkkaavisa.

Ja, sånne ting gjør det vanskelig å begripe hvorfor VG får momsfritak når ikke Se og Hør får det. Av og til er det vanskelig å skille de to publikasjonene fra hverandre.

Skrevet

Ja, den må jeg bare støtte meg til!!

noe av det teiteste jeg har lest på lenge. og da mener jeg virkelig lenge altså :P

bor selv i spania, riktignok ikke marbella da. men alikevel i spania. hun der journalistfrøkenen der kan jeg nok styre meg for altså. er hun egentlig ei spesiell dame? eller bare en helt vanlig journalist?

Skrevet

noe av det teiteste jeg har lest på lenge. og da mener jeg virkelig lenge altså :P

bor selv i spania, riktignok ikke marbella da. men alikevel i spania. hun der journalistfrøkenen der kan jeg nok styre meg for altså. er hun egentlig ei spesiell dame? eller bare en helt vanlig journalist?

Et eller annet slektskap til Dronning Sonja, ble vel "oppdaget" ifm dåpen til krompesneipen. Iflg VG har hun bachelorgrad i medier og kommunikasjon ved Goldsmith's College, University of London. Lurer på hvem hun knullet for å få den...

Skrevet

Et eller annet slektskap til Dronning Sonja, ble vel "oppdaget" ifm dåpen til krompesneipen. Iflg VG har hun bachelorgrad i medier og kommunikasjon ved Goldsmith's College, University of London. Lurer på hvem hun knullet for å få den...

Er det hun dærre niesa?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...