lost-angel Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Er det farlig å leve på 1000calorier daglig? Har gjort det nå en god stund, men ikke merket noe. aldri blitt dårlig eller noe slikt. Men noen av mine venner sa det kan være farlig, så vil gjerne høre hva andre har å si om saken. Hverken klarer eller vil spise mer enn det. For det er akkurat hva jeg trenger for å holde meg oppvakt og våken Er 17år, 1.72 høy og 64 kg. 0 Siter
Gjest god kveld Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Du får i deg for lite!! Da kan du jo ødelegge forbrenningen... Prøv å spise hver 4. time, og om du ikke har matlyst kan det jo være f.eks. salat/yoghurt/frokostblanding/frukt/brødskive. Det er viktig å spise nok, og du slanker deg ikke på den måten der! Tren heller litt/gå tur. En annen ting: hjernen trenger også næringsstoffer!! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 "Hverken klarer eller vil spise mer enn det." Hvorfor spør du da? Du virker ikke akkurat innstilt på å lytte til gode råd. 0 Siter
Gjest Mistera som syntes det er galt med alle de tynne unge idag! Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 OJ, Du er tynn!!! Kansje litt vèl tynn! Visste du at for lite nærings-stoffer kan føre til alvorlige sykdommer? Som Benskjørhet (vil du ha det når du er 25?) skader på indre organer osv osv osv? Hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.