Gå til innhold

Tannpirkere - ÆSJ!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det synes jeg er motbydelig. Går hvertfall an å gå på badet for å pirke seg i tennene da. Ikke sitte rundt middagsbordet emd tannpirker gravende rundt..

Skrevet

Hm. Så man skal gå etter tur ut på badet for å pirke?

Pirking er greit så lenge man skjuler hånden.

Gjest mystisk greie
Skrevet

Hm. Så man skal gå etter tur ut på badet for å pirke?

Pirking er greit så lenge man skjuler hånden.

Skjuler hånden - hvor da - bak fortennene??

Skrevet

Skjuler hånden - hvor da - bak fortennene??

Æh. Skjuler MED hånden, forstår du vel. *skuler*

Skrevet

Jeg syns det er helt greit jeg da. Ikke i noe flott middagsselskap, men det er det sjelden jeg er i.

Det som er guffent er de som virkelig finner noe stort, tar det ut, ser på det, og begynner å tygge på det om igjen. *grøss*

Skrevet

Helt enig med deg Moraki. Det er blitt en nokså utbredt uvane det der, virkelig uhøflig syns nå jeg. På lik linje med å skulle stå og pusse tenner ved middagsbordet.

Nei folk får lære seg bordskikk. Tannpirkere bruker man ETTER man har reist seg fra bordet og gått litt for seg selv, enten det er på badet eller røykerommet.

Skrevet

Synes det er helt greit jeg, så lenge det skjer diskret.

Eksempelet til Åsemor er selvsagt bare motbydelit. *grøss*

Gjest æsj og dobbelt æsj
Skrevet

Rundt lunsjbordet vårt på jobb så sitter noen og spiser, noen pirker seg i tennene og andre snyter seg i servietten, krøller den litt sammen og bare legger den der på brettet ! DET er ekkelt ! Da kjenner jeg hvordan det snører seg i halsen og alt som heter matlyst forsvinner som dugg for solen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...