Moraki Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Det synes jeg er motbydelig. Går hvertfall an å gå på badet for å pirke seg i tennene da. Ikke sitte rundt middagsbordet emd tannpirker gravende rundt.. 0 Siter
nanna Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hm. Så man skal gå etter tur ut på badet for å pirke? Pirking er greit så lenge man skjuler hånden. 0 Siter
Gjest mystisk greie Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hm. Så man skal gå etter tur ut på badet for å pirke? Pirking er greit så lenge man skjuler hånden. Skjuler hånden - hvor da - bak fortennene?? 0 Siter
nanna Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Skjuler hånden - hvor da - bak fortennene?? Æh. Skjuler MED hånden, forstår du vel. *skuler* 0 Siter
Åsemor Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg syns det er helt greit jeg da. Ikke i noe flott middagsselskap, men det er det sjelden jeg er i. Det som er guffent er de som virkelig finner noe stort, tar det ut, ser på det, og begynner å tygge på det om igjen. *grøss* 0 Siter
dolianer Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Helt enig med deg Moraki. Det er blitt en nokså utbredt uvane det der, virkelig uhøflig syns nå jeg. På lik linje med å skulle stå og pusse tenner ved middagsbordet. Nei folk får lære seg bordskikk. Tannpirkere bruker man ETTER man har reist seg fra bordet og gått litt for seg selv, enten det er på badet eller røykerommet. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Synes det er helt greit jeg, så lenge det skjer diskret. Eksempelet til Åsemor er selvsagt bare motbydelit. *grøss* 0 Siter
Gjest æsj og dobbelt æsj Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Rundt lunsjbordet vårt på jobb så sitter noen og spiser, noen pirker seg i tennene og andre snyter seg i servietten, krøller den litt sammen og bare legger den der på brettet ! DET er ekkelt ! Da kjenner jeg hvordan det snører seg i halsen og alt som heter matlyst forsvinner som dugg for solen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.