Gjest vannmelonspiser Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Hvor lenge er en vannmelon fersk og god? Jeg kjøpte en for en uke siden, men den ser vanlig ut fortsatt. Kan jeg da spise den? 0 Siter
nanna Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Den blir tørr når den blir gammel - den skrumper litt og synker inn i kjøttet. Men den er ikke ødelagt med mindre den lukter surt eller er muggen. Du lukter fort om den er frisk. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg synes ikke vannmeloner holder spesielt lenge. 3 dager maks! De blir enten melete, seige eller bare fæle. Men du kan jo bare prøve, du lukter/smaker fort om den har gjæret 0 Siter
Gjest vannmelonspiser Skrevet 20. august 2004 Skrevet 20. august 2004 Jeg synes ikke vannmeloner holder spesielt lenge. 3 dager maks! De blir enten melete, seige eller bare fæle. Men du kan jo bare prøve, du lukter/smaker fort om den har gjæret Nå har jeg spist den. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.