Gå til innhold

Står på venteliste, nårtid skal jeg kjøpe bøker ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har kommet inn på et studium, men står som nr 3 på venteliste på mitt førstevalg på høgskolestudium. Skal jeg vente med å kjøpe bøker til jeg vet eller ? Noen gode råd ? Vil så gjerne inn på førstevalget mitt. Ville jo være trasig å kjøpe bøker til titusen kr og etterpå komme inn på førstevalget. Opptaket foregår jo helt til 10 september i følge samordnaopptak.

Gjest papirtiger
Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men sjansen for at noen trekker seg nå er vel forsvinnende liten?

Gjest Vent en uke
Skrevet

Har skolen din starta? Jeg ville ventet en uke eller to. det er mange som ikke møter første skole dag, og det er mange som finner ut at de har valgt feil allerede første/andre uke!

Skrevet

For å si det på den måten, så ville jeg ikke ventet, og heller søkt neste år... istedet... Grunnen er at det er vanskelig å ta inn det som allerede er gjort på forelesningene og det er ikke så lenge til de første mappeinnleveringene for å si det sånn, om du da kommer inn 10 sept, så har du bare en måned å innhente deg på sånn ca enn om ikke mindre... dessuten om det er masse søkere på den linjen du skal gå, så er det ganske så sannsynlig at bøkene du må ha må bestilles da de allerede er utsolgt og det kan ta flere uker å få dem på lager igjen:(

Dette er ikke for å ta motet fra deg, jeg snakker bare om dyr kjøpte erfaringer...

Da er det bedre å jobbe et år istedet for å ta opp lån på et år du ikke vil gå, og således ha penger til neste åt;)

Lykke til da iallefall...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...