Gå til innhold

Qazi Hussain Ahmed er Pakistans svar på Carl I. Hagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

he-he...du er ikke sann:-)

Som sagt - QHA kan ikke reise videre fra Norge til et Schengen land - fordi han er utestengt...punktum.

Hva du personlig måtte mene om det er fullstendig irrelevant, men viser nok en gang hvor umulig det er for deg å innrømme at du har tatt feil.

Og det er i hvert fall en lite sympatisk egenskap.....

Så var du ute på ro-tur igjen.

Skrevet

Så var du ute på ro-tur igjen.

"Gode og saklige" motargumenter - som alltid når du blir tatt med "buksa nede".

Og like fornøyelig er det hver gang:-)

Skrevet

"Gode og saklige" motargumenter - som alltid når du blir tatt med "buksa nede".

Og like fornøyelig er det hver gang:-)

Nå er det vel deg som ikke evner å forstå at Norge er med i Schengen.

Skrevet

Nå er det vel deg som ikke evner å forstå at Norge er med i Schengen.

Her er det nok dine evner som det er store mangler i Sør.

Og jeg har ikke nevnt et eneste sted at Norge ikke er med i Schengen.

Derimot har jeg skrvet at et hvert land i Schengen KAN gjøre et unntak fra en generell utestengelse av en person (vilket Norge har gjort) hvis det finnes VEKTIGE argumenter for det.

MEN denne personen har da ikke tillatelse til å reise fra det "Schengen landet" og inn i et annet "Schengen land" - slik alle andre kan.

Din redsel for å innrømme en feil må lage mye problemer for deg ellers også Sør?

Du vet vel at du da blir latterliggjort (som regel bak din rygg), og sett på som "noe useriøs" da...? :-)

Skrevet

Her er det nok dine evner som det er store mangler i Sør.

Og jeg har ikke nevnt et eneste sted at Norge ikke er med i Schengen.

Derimot har jeg skrvet at et hvert land i Schengen KAN gjøre et unntak fra en generell utestengelse av en person (vilket Norge har gjort) hvis det finnes VEKTIGE argumenter for det.

MEN denne personen har da ikke tillatelse til å reise fra det "Schengen landet" og inn i et annet "Schengen land" - slik alle andre kan.

Din redsel for å innrømme en feil må lage mye problemer for deg ellers også Sør?

Du vet vel at du da blir latterliggjort (som regel bak din rygg), og sett på som "noe useriøs" da...? :-)

Du skriver: "Du vet vel at du da blir latterliggjort (som regel bak din rygg), og sett på som "noe useriøs" da...? :-)"

Det gjelder nok heller deg.

===

Forresten, hva er det denne QHA har sagt i Norge som gjorde at han var så farlig?

Er det noe vi kan arrestere han for?

Skrevet

Du skriver: "Du vet vel at du da blir latterliggjort (som regel bak din rygg), og sett på som "noe useriøs" da...? :-)"

Det gjelder nok heller deg.

===

Forresten, hva er det denne QHA har sagt i Norge som gjorde at han var så farlig?

Er det noe vi kan arrestere han for?

"Forresten, hva er det denne QHA har sagt i Norge som gjorde at han var så farlig?"

Er det noen som har hevdet at hans utestengelse fra Schengen er basert på hva han har sagt i Norge?

Hva han har sagt her vet vi bare litt om, men det vi hørte var i beste fall positivt - i verste fall tvetydig.

Skrevet

"Forresten, hva er det denne QHA har sagt i Norge som gjorde at han var så farlig?"

Er det noen som har hevdet at hans utestengelse fra Schengen er basert på hva han har sagt i Norge?

Hva han har sagt her vet vi bare litt om, men det vi hørte var i beste fall positivt - i verste fall tvetydig.

Han er jo ikke utestengt fra Schengen. Han er jo her.

Men siden du nå innrømmer at han ikke sa noe "ille", så var altså alt hysteriet nettopp det: hysteri.

Skrevet

Han er jo ikke utestengt fra Schengen. Han er jo her.

Men siden du nå innrømmer at han ikke sa noe "ille", så var altså alt hysteriet nettopp det: hysteri.

Dine fortolkninger av mine svar er alltid en fornøyelse å lese Sør:-)

Men siden jeg allerede har redegjort for hva jeg mener om dette, og siden du ikke gjør noe annet enn å repetere dine påstander til det kjedsommelige, så avslutter jeg denne tråden med kun en kommentar - hvilket hysteri er det du snakker om?

Eller sliter du med litt "begrepsforvirringer" og realitetsproblemer igjen:-)

Skrevet

Dine fortolkninger av mine svar er alltid en fornøyelse å lese Sør:-)

Men siden jeg allerede har redegjort for hva jeg mener om dette, og siden du ikke gjør noe annet enn å repetere dine påstander til det kjedsommelige, så avslutter jeg denne tråden med kun en kommentar - hvilket hysteri er det du snakker om?

Eller sliter du med litt "begrepsforvirringer" og realitetsproblemer igjen:-)

Hysteriet om at han skulle påvirke muslimer i Norge til å begå terrorihandlinger.

Skrevet

Hysteriet om at han skulle påvirke muslimer i Norge til å begå terrorihandlinger.

Kan du vise til det hysteriet du nevner? (Dokumentasjon:-)

Skrevet

Kan du vise til det hysteriet du nevner? (Dokumentasjon:-)

Du har ikke fått med deg alle de som ville nekte ham innreise til Norge?

Skrevet

Du har ikke fått med deg alle de som ville nekte ham innreise til Norge?

Joda - det har jeg.

Hvordan du klarer å definere det som "hysteri" er noe helt annet....

Å synes det er riktig å nekte noen, som blant mye annet foreslår å drepe alle homofile, adgang til Norge - er ikke akkurat hva jeg vil kalle "hysteri".

Men vi kjenner jo til din hang til overdrivelser, så vi er vel ikke så veldig overrasket over at du nok en gang bruker "store ord" - for å si det mildt:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...