Gå til innhold

Hvor finner man deltidsjobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte på det meste bortsett fra salg. Var innom Deltidsjobb.no, men der var det jo stort sett salgsjobber. Tenker gjerne på helsesektoren. Har ikke aetat noen deltidsjobber?

Skrevet

Hører om at det stadig trengs folk i helsesektoren, men hvor er utlysningene?. Er selv begynt på 2 året på sykepleien...skulle jo tro de trengte folk i helsesektoren, men er jobbene der så populære at de ikke lyses ut, og at det er førstemann til mølla liksom? (bare lurte siden jeg ikke ser utlysninger..salgsjobber finner jeg masse på)

Skrevet

Har du søkt på aetat.no? Skriv inn deltid i fritekstfeltet der (på søke ledige stillinger-siden, der du også velger fylke/kommune® og evt. yrkesgrupper, evt. lar det stå "alle" om du er interessert i det meste.

Søk også på finn.no - de har en del som er hentet fra andre kilder enn aetat, bl.a. fra vikarbyråer.

Skrevet

Hører om at det stadig trengs folk i helsesektoren, men hvor er utlysningene?. Er selv begynt på 2 året på sykepleien...skulle jo tro de trengte folk i helsesektoren, men er jobbene der så populære at de ikke lyses ut, og at det er førstemann til mølla liksom? (bare lurte siden jeg ikke ser utlysninger..salgsjobber finner jeg masse på)

Ser da stadig utlysninger jeg. Men noe går nok også gjennom vikarbyråer. Både gjennom de vanlige, og gjennom spesielle byråer for helsepersonell.

Se http://www.startsiden.no/kategorier/okonomi_og_naringsliv/bransjer/utdanning_og_arbeidsmarked/vikarformidling/index.html

Skrevet

Er du sykepeierstudent så kan du bare ringe til nærmeste sykehjem, sykehus eller pu-bolig, så får du garantert ekstravakter!

Skrevet

www.aetat.no

www.zett.no

www.finn.no

www.stepstone.no

www.stillinger.no

håper du finner noe :)

Gjest forslag
Skrevet

Gå personlig til adm. på sykehjemmet og spør etter leder. Evt. ta kontakt med ekstravaktkontor for hjelp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...