Gjest Guroen Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Tenkte på det meste bortsett fra salg. Var innom Deltidsjobb.no, men der var det jo stort sett salgsjobber. Tenker gjerne på helsesektoren. Har ikke aetat noen deltidsjobber? 0 Siter
Gjest Guroen Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Hører om at det stadig trengs folk i helsesektoren, men hvor er utlysningene?. Er selv begynt på 2 året på sykepleien...skulle jo tro de trengte folk i helsesektoren, men er jobbene der så populære at de ikke lyses ut, og at det er førstemann til mølla liksom? (bare lurte siden jeg ikke ser utlysninger..salgsjobber finner jeg masse på) 0 Siter
Gemini Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Har du søkt på aetat.no? Skriv inn deltid i fritekstfeltet der (på søke ledige stillinger-siden, der du også velger fylke/kommune® og evt. yrkesgrupper, evt. lar det stå "alle" om du er interessert i det meste. Søk også på finn.no - de har en del som er hentet fra andre kilder enn aetat, bl.a. fra vikarbyråer. 0 Siter
Gemini Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Hører om at det stadig trengs folk i helsesektoren, men hvor er utlysningene?. Er selv begynt på 2 året på sykepleien...skulle jo tro de trengte folk i helsesektoren, men er jobbene der så populære at de ikke lyses ut, og at det er førstemann til mølla liksom? (bare lurte siden jeg ikke ser utlysninger..salgsjobber finner jeg masse på) Ser da stadig utlysninger jeg. Men noe går nok også gjennom vikarbyråer. Både gjennom de vanlige, og gjennom spesielle byråer for helsepersonell. Se http://www.startsiden.no/kategorier/okonomi_og_naringsliv/bransjer/utdanning_og_arbeidsmarked/vikarformidling/index.html 0 Siter
flowy Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Er du sykepeierstudent så kan du bare ringe til nærmeste sykehjem, sykehus eller pu-bolig, så får du garantert ekstravakter! 0 Siter
villee Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 www.aetat.no www.zett.no www.finn.no www.stepstone.no www.stillinger.no håper du finner noe 0 Siter
Gjest forslag Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Gå personlig til adm. på sykehjemmet og spør etter leder. Evt. ta kontakt med ekstravaktkontor for hjelp. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.