Gå til innhold

Tran eller omega3?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har skjønt at jeg bør ta tran, siden jeg er gravid (ca 3 mnd på vei nå) og omtrent aldri spiser fisk.

Men så glemmer jeg stort sett alltid å kjøpe, eller så handler jeg i så enkle butikker at de ikke har tran.

Jeg har noe omega3 stående. Gjør den samme nytten?

Skrevet

I allefall bør du spise mye olivenolje. Er bare å heller innpå.

Gratulerer med graviditeten! :-)

Skrevet

I allefall bør du spise mye olivenolje. Er bare å heller innpå.

Gratulerer med graviditeten! :-)

Jeg kommer aldri til å helle innpå med olivenolje. *urk*

Takk :)

Skrevet

Jeg kommer aldri til å helle innpå med olivenolje. *urk*

Takk :)

Vel vel, det er i allefall veldig sunt og godt for hele kroppen. Har olivenolje i "litervis" i rettene mine jeg. Men hvis du ikke liker det, er det nok bedre å ta andre tilskudd. Liten vits å kaste opp pga kvalme etterpå da :-)

Gjest mor i juni
Skrevet

"eller så handler jeg i så enkle butikker at de ikke har tran"

De har trankapsler på Rimi. :-)

Skrevet

"eller så handler jeg i så enkle butikker at de ikke har tran"

De har trankapsler på Rimi. :-)

Jeg får se om de har på Kiwi etterpå, de eneste i byen som har åpent på det tidspunktet jeg har mulighet til å handle.

Så jeg bør heller ta tran enn omega3?

Gjest mor i juni
Skrevet

Jeg får se om de har på Kiwi etterpå, de eneste i byen som har åpent på det tidspunktet jeg har mulighet til å handle.

Tran inneholder jo også Omega 6, men jeg kan ikke si at jeg vet om tran er bedre av den grunn. Omega 3 er hvertfall bedre enn ittno.

Gjest papirtiger
Skrevet

Ville heller tatt omega-3 enn tran. Tran kommer som kjent fra fiskeleveren, og med tanke på leverens funksjon + forurensingen i havet, så er valget enkelt for min del.

Skrevet

Omega3 er bra. Best av alt er Udo's Chioce fra helsekost. Det er vegetabilske oljer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...