Åsemor Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Har skjønt at jeg bør ta tran, siden jeg er gravid (ca 3 mnd på vei nå) og omtrent aldri spiser fisk. Men så glemmer jeg stort sett alltid å kjøpe, eller så handler jeg i så enkle butikker at de ikke har tran. Jeg har noe omega3 stående. Gjør den samme nytten? 0 Siter
Moraki Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 I allefall bør du spise mye olivenolje. Er bare å heller innpå. Gratulerer med graviditeten! :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 I allefall bør du spise mye olivenolje. Er bare å heller innpå. Gratulerer med graviditeten! :-) Jeg kommer aldri til å helle innpå med olivenolje. *urk* Takk 0 Siter
Moraki Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Jeg kommer aldri til å helle innpå med olivenolje. *urk* Takk Vel vel, det er i allefall veldig sunt og godt for hele kroppen. Har olivenolje i "litervis" i rettene mine jeg. Men hvis du ikke liker det, er det nok bedre å ta andre tilskudd. Liten vits å kaste opp pga kvalme etterpå da :-) 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 "eller så handler jeg i så enkle butikker at de ikke har tran" De har trankapsler på Rimi. :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 21. august 2004 Forfatter Skrevet 21. august 2004 "eller så handler jeg i så enkle butikker at de ikke har tran" De har trankapsler på Rimi. :-) Jeg får se om de har på Kiwi etterpå, de eneste i byen som har åpent på det tidspunktet jeg har mulighet til å handle. Så jeg bør heller ta tran enn omega3? 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Jeg får se om de har på Kiwi etterpå, de eneste i byen som har åpent på det tidspunktet jeg har mulighet til å handle. Så jeg bør heller ta tran enn omega3? Tran inneholder jo også Omega 6, men jeg kan ikke si at jeg vet om tran er bedre av den grunn. Omega 3 er hvertfall bedre enn ittno. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Jeg får se om de har på Kiwi etterpå, de eneste i byen som har åpent på det tidspunktet jeg har mulighet til å handle. Så jeg bør heller ta tran enn omega3? Ville heller tatt omega-3 enn tran. Tran kommer som kjent fra fiskeleveren, og med tanke på leverens funksjon + forurensingen i havet, så er valget enkelt for min del. 0 Siter
nanna Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Omega3 er bra. Best av alt er Udo's Chioce fra helsekost. Det er vegetabilske oljer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.