Gå til innhold

Sone på DVD spilleren..

Anbefalte innlegg

Gjest filmelskeren
Skrevet

på PC'n min.

Skal kjøpe et par filmer. Den ene er sone 0, og den andre 2. Går det for det samme på min dvd spiller på pc'n ?

Gjest filmelskeren
Skrevet

Hvis den er sonefri, så gjør de det.

Ja, jeg er klar over at en sonefri spiller "tar" alt. Men hva er vanlig på datamaskiner ? Har Dell stasjonær med både CD brenner og DVD brenner. Har en HP laptop med CD/DVD brenner. Men vet ikke hva slags sone disse "tar".

Skrevet

DVD-spillere på PC er som regel ikke sonefri. Sone 0 er sonefri DVD som kan spilles på alle spillere. Sone 2 er europeisk sone. Så begge disse DVDene kan spilles på din spiller.

Gjest filmelskeren
Skrevet

DVD-spillere på PC er som regel ikke sonefri. Sone 0 er sonefri DVD som kan spilles på alle spillere. Sone 2 er europeisk sone. Så begge disse DVDene kan spilles på din spiller.

Takker og bukker.

Har fulgt deg over lang tid her inne, og du stopper aldri å imponere meg med din viten.

Ønsker deg en fin aften :-)

Skrevet

Takker og bukker.

Har fulgt deg over lang tid her inne, og du stopper aldri å imponere meg med din viten.

Ønsker deg en fin aften :-)

Takk i lige maade :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...