Gjest filmelskeren Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 på PC'n min. Skal kjøpe et par filmer. Den ene er sone 0, og den andre 2. Går det for det samme på min dvd spiller på pc'n ? 0 Siter
lillerosin Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Hvis den er sonefri, så gjør de det. 0 Siter
Gjest filmelskeren Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Hvis den er sonefri, så gjør de det. Ja, jeg er klar over at en sonefri spiller "tar" alt. Men hva er vanlig på datamaskiner ? Har Dell stasjonær med både CD brenner og DVD brenner. Har en HP laptop med CD/DVD brenner. Men vet ikke hva slags sone disse "tar". 0 Siter
citoyen Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 DVD-spillere på PC er som regel ikke sonefri. Sone 0 er sonefri DVD som kan spilles på alle spillere. Sone 2 er europeisk sone. Så begge disse DVDene kan spilles på din spiller. 0 Siter
Gjest filmelskeren Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 DVD-spillere på PC er som regel ikke sonefri. Sone 0 er sonefri DVD som kan spilles på alle spillere. Sone 2 er europeisk sone. Så begge disse DVDene kan spilles på din spiller. Takker og bukker. Har fulgt deg over lang tid her inne, og du stopper aldri å imponere meg med din viten. Ønsker deg en fin aften :-) 0 Siter
citoyen Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Takker og bukker. Har fulgt deg over lang tid her inne, og du stopper aldri å imponere meg med din viten. Ønsker deg en fin aften :-) Takk i lige maade 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.