Gå til innhold

Paradise hotel

Anbefalte innlegg

Gjest kvitsymra
Skrevet

Charla sin avgjørelse var riktig. Fy fakerten hvor slimål Dave var den siste tiden, samt under den siste samtalen mellom han og Charla!

Scenen mellom Tara og Keith var virkelig rørende!

Hva synes dere om den siste episoden?

nå gleder eg meg til neste runde av PH.

Skrevet

Neste runde? Blir det mer altså?

Litt nysgjerrig nå, for dette var en nervepirrende serie....

Gjest kvitsymra
Skrevet

Neste runde? Blir det mer altså?

Litt nysgjerrig nå, for dette var en nervepirrende serie....

Eg har hørt rykte at andre runde skulle være enda mer pirrende! Vi får se om ryktet stemmer.

Gjest de som fortjente det vant
Skrevet

De som fortjente å vinne vant. Jeg er sjokkert over hvor mye hat de som var sendt hjem fortsatt har. Skjønner de ikke at det er et spill.

David synes jeg har vært uspiselig hele tiden.

I hvilke andre settinger er det forventet at vi skal gi såå mye penger til en venn. Det gjorde ikke noe om ikke Charla delte premien, skjønt Dave kunne trengt pengene til tannregulering, nesekorreksjon, fjerning av pupper osv.

Skrevet

mega bra:O) At Charla ikke delte var helt rett og at Keth delte med Tara var også helt rett. Kommer det flere PH??

Gjest sovnet på sofaen jeg....
Skrevet

Hva skjedde i går på finalen??? Fortell!

Gjest lurer veldig nå
Skrevet

Vet dere hvordan det gikk videre med parene når serien var slutt?

Skrevet

Eg har hørt rykte at andre runde skulle være enda mer pirrende! Vi får se om ryktet stemmer.

Åh, goshameg..

Også jeg som nesten ikke fikk sove fordi jeg ble sjokka over at voksne folk kunne oppføre seg så slemt mot hverandre..

*gru-gleder meg allerede* ;o)

Skrevet

Åh, goshameg..

Også jeg som nesten ikke fikk sove fordi jeg ble sjokka over at voksne folk kunne oppføre seg så slemt mot hverandre..

*gru-gleder meg allerede* ;o)

Jeg er litt sånn skap-ph'er. Finalen var kjempebra. Men jeg er litt redd for Toni jeg. Hun er skikkelig skummel.

Dave er sleip. Skikkelig sleip.

Skrevet

Jeg er litt sånn skap-ph'er. Finalen var kjempebra. Men jeg er litt redd for Toni jeg. Hun er skikkelig skummel.

Dave er sleip. Skikkelig sleip.

Ja, hun er så manipulerende at jeg begynner å lure på om hun er psykopat!

Skrevet

Også de forferdelige øynene!

*grøssegrøss*

Skrevet

også de øya da!!! dæven søkke.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...