Gå til innhold

Lystgassbehandling

Anbefalte innlegg

Gjest Tannpinesomf...
Skrevet

Nå har jeg lett og lett på nettet etter en tannlege i Tromsø som driver med lystgassbehandling

*mulig jeg er dum fordi jeg ikke klarer å tenke helt klart da jeg sitter opp i en fest jeg ikke ønsker å være i*

Dette haster da jeg har innmari tannverk.... og da MENER jeg TANNVERK og jeg går heller ikke til en vanlig tannlege fordi jeg vet åssen det går!

Gjest Tannpinesomf...
Skrevet

Det er bare det jeg får opp også:(

Men jeg orker ikke stå å bruke en hundredevis med kroner i en telefonkiosk, nå etter at mobilen klikket har jeg ikke muligheten til å ringe noen plass:(

Skrevet

Det er bare det jeg får opp også:(

Men jeg orker ikke stå å bruke en hundredevis med kroner i en telefonkiosk, nå etter at mobilen klikket har jeg ikke muligheten til å ringe noen plass:(

Ring hit først,om de ikke har lystgassbehandling så kan de sikkert fortelle deg hvem som har.Da slipper du unna med to telefoner.

Gjest Tannpinesomf...
Skrevet

Ring hit først,om de ikke har lystgassbehandling så kan de sikkert fortelle deg hvem som har.Da slipper du unna med to telefoner.

Ja jeg skal gjøre det:)

Takk for hjelpen iallefall:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...