Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har peiling på hvor man kan bli sprayet brun? trenger litt farge kjapt =)

I bergensområdet.

Tanya1365380060
Skrevet

Jeg vet om en salong som heter ADV Hud&Kroppspleie. Den ligger i Nikolaikirkeallmenningen 3, altså oppi Sandviken området. De driver med airbrush tanning.

Men de er nok stengt idag, siden det er søndag. Men søk på "Hudpleie Bergen" i Gule sider, så finner du kanskje noe som er åpent idag hvis det haster? Selv om jeg tror du må vente til imorgen, siden det er søndag.

Skrevet

Jeg vet om en salong som heter ADV Hud&Kroppspleie. Den ligger i Nikolaikirkeallmenningen 3, altså oppi Sandviken området. De driver med airbrush tanning.

Men de er nok stengt idag, siden det er søndag. Men søk på "Hudpleie Bergen" i Gule sider, så finner du kanskje noe som er åpent idag hvis det haster? Selv om jeg tror du må vente til imorgen, siden det er søndag.

takk takk =)

trenger litt farge til neste søndag, skal ha barnedåp nemlig =) blitt lite tid til soling i sommer med en liten baby hengende i puppen ;)

vet du hvor lenge fargen varer ca?

Skrevet

takk takk =)

trenger litt farge til neste søndag, skal ha barnedåp nemlig =) blitt lite tid til soling i sommer med en liten baby hengende i puppen ;)

vet du hvor lenge fargen varer ca?

det varer sånn ca i 10 dager, men tar man litt solarium etter en ukes tid så varer det lengere. Jeg tok her før helga og er superfornøyd:O)

Gjest katten kathinka
Skrevet

det varer sånn ca i 10 dager, men tar man litt solarium etter en ukes tid så varer det lengere. Jeg tok her før helga og er superfornøyd:O)

Hvor mye koster en slik behandling da?

Skrevet

sjekket på Wah wah. der koster det 400 kr for 1 behandling..

Skrevet

Jeg betalte 400 kr

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...