Angel1 Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 noen som har peiling på hvor man kan bli sprayet brun? trenger litt farge kjapt =) I bergensområdet. 0 Siter
Tanya1365380060 Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Jeg vet om en salong som heter ADV Hud&Kroppspleie. Den ligger i Nikolaikirkeallmenningen 3, altså oppi Sandviken området. De driver med airbrush tanning. Men de er nok stengt idag, siden det er søndag. Men søk på "Hudpleie Bergen" i Gule sider, så finner du kanskje noe som er åpent idag hvis det haster? Selv om jeg tror du må vente til imorgen, siden det er søndag. 0 Siter
Tonette Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Wha wha på Kløverhuset eller Xhibition. 0 Siter
Angel1 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 Jeg vet om en salong som heter ADV Hud&Kroppspleie. Den ligger i Nikolaikirkeallmenningen 3, altså oppi Sandviken området. De driver med airbrush tanning. Men de er nok stengt idag, siden det er søndag. Men søk på "Hudpleie Bergen" i Gule sider, så finner du kanskje noe som er åpent idag hvis det haster? Selv om jeg tror du må vente til imorgen, siden det er søndag. takk takk =) trenger litt farge til neste søndag, skal ha barnedåp nemlig =) blitt lite tid til soling i sommer med en liten baby hengende i puppen vet du hvor lenge fargen varer ca? 0 Siter
Maiklive Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 takk takk =) trenger litt farge til neste søndag, skal ha barnedåp nemlig =) blitt lite tid til soling i sommer med en liten baby hengende i puppen vet du hvor lenge fargen varer ca? det varer sånn ca i 10 dager, men tar man litt solarium etter en ukes tid så varer det lengere. Jeg tok her før helga og er superfornøyd:O) 0 Siter
Gjest katten kathinka Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 det varer sånn ca i 10 dager, men tar man litt solarium etter en ukes tid så varer det lengere. Jeg tok her før helga og er superfornøyd:O) Hvor mye koster en slik behandling da? 0 Siter
Angel1 Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 Hvor mye koster en slik behandling da? sjekket på Wah wah. der koster det 400 kr for 1 behandling.. 0 Siter
Maiklive Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hvor mye koster en slik behandling da? Jeg betalte 400 kr 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.