Gjest rekker opp hånda Skrevet 21. august 2004 Skrevet 21. august 2004 Ser i en tråd at det er flere paganister/tilhengere her av paganisme. Hvor mange paganister er det her mon tro? 0 Siter
Gjest kvitsymra Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hva i all verden er en paganist? 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hva i all verden er en paganist? Paganisme er jo hedenskap, så det må vel være en tilhenger av dette. 0 Siter
Gjest en-to-tre-4 Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Paganisme er jo hedenskap, så det må vel være en tilhenger av dette. Tror de foretrekker å bli kalt hekser... 0 Siter
Mistera Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Opp med hånda her og! Selv om jeg liker helst å bli kallt wiccaner jeg da:) 0 Siter
Gjest Iznowgood_still Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Paganisme er jo hedenskap, så det må vel være en tilhenger av dette. Hvordan defineres 'hedenskap'? 0 Siter
Prozak Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hvordan defineres 'hedenskap'? Hedenskap er en kristen betegegnelse på alle religioner som ikke er kristne. Dustete nok bruker mange mindre trossamfunn denne betegnelsen på seg selv. "........................." 0 Siter
Gjest Iznowgood_still Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hedenskap er en kristen betegegnelse på alle religioner som ikke er kristne. Dustete nok bruker mange mindre trossamfunn denne betegnelsen på seg selv. "........................." ;-) I min tro finnes hverken djevler eller hedenskap. Djevler og helvete er noe vi er og skaper selv... 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hvordan defineres 'hedenskap'? ...så slipper jeg mer mas og pes om dette: hedenskap -en el. -et hedensk religion, livsoppfatning, sed og skikk; hedensk tid under h-et. Prøv selv: http://www.dokpro.uio.no/perl/ordboksoek/ordbok.cgi? 0 Siter
shandy Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hva i all verden er en paganist? http://pagan.fotspor.net/paganisme/paganisme.html 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.