Gå til innhold

smerter i kroppen

Anbefalte innlegg

Gjest for en venn
Skrevet

Hva kan det være? Legene finner det ikke ut. Vondt overalt, mer i perioder. Vondt å gå. Vondt å bli tatt på. Ikke leddgikt. Prøvd akupunktur, tar medisiner. Høyt blodtrykk.

Gjest meat_no_good
Skrevet

Det der likner på meg, det. Etter mange år med merkelige ubehageligheter (les: vondt, som ikke er verd å klage over, men allikevel..) så finner jeg ut at jeg ikke tåler kjøtt overhodet. Heller ikke melk og egg og hvete og havre.... I perioder hvor jeg spiste mye kjøtt, spseielt svinekjøtt, var det til og med ubehagelig å ha på seg klær. Kanskje det kan være maten?

Gjest Utålmodius
Skrevet

Søk på 'fibromyalgi' og les det du kommer over! Kanskje passer det for deg. Det er lidelse som kalles bløtdelsrevmatisme og blir diagnostisert ved at du må ha så og så mange trykkømme punkter på de 'riktige' stedene over kroppen.

Skrevet

Hallo

jeg har det samme Du bør unga å spise svinekjøtt spis mye frukt og grønnsaker.

Bruk ingefærtabeleter mot smertene

det hjelper godt.

lykke til

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...