Gjest Rosalilje Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hei :-) Jeg skulle gjerne truffet andre på en slik mailingliste eller hva det heter. Har skjønt at det finnes div. grupper på yahoo, men hvordan finne frem. Temaet jeg ønsker er depresjon. Er det noen som kan hjelpe meg? mvh 0 Siter
soleil Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Jeg vet ikke om noen bra mailinglister med det temaet, men det fins sikkert. Vær obs på at noen nettsteder med slike tema kan være destruktive og heller dra en ned enn opp. 0 Siter
Gjest GreenIguana Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Jeg vet ikke om noen bra mailinglister med det temaet, men det fins sikkert. Vær obs på at noen nettsteder med slike tema kan være destruktive og heller dra en ned enn opp. Søk på yahoo groups. Masse grupper der ute, men jeg ville heller ha søkt etter noe som kan få deg opp, enn noe som er depressivt.:-) Lykke til. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.