Gå til innhold

Hva koster Playstation2?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe Ps2 til samboeren min i morgengave. Det er visstnok det som står aller aller aller høyest på ønskelisten, og da syns jeg at han skal få det.

Men sånn ca hva koster det, og selger de det på Expert f.eks? Hva koster et spill?

Jeg er, som dere sikkert skjønner, helt grønn når det gjelder slike ting.

c",)

Gjest Playstation
Skrevet

Spillene koster 500,-kr stykket når det er et nytt spill. Maskinen finner du til forskjellige priser rundtomkring.

Skrevet

På elkjøp koster en PS2 1749 kr med noe ekstra-greier.

Spill koster 300-400-500 kr.

Skrevet

På elkjøp koster en PS2 1749 kr med noe ekstra-greier.

Spill koster 300-400-500 kr.

Takker.

Da blir det nok ps2 på ham. Hadde egentlig tenkt på noe annet da......,men når han har så sinnsykt lyst på det, så blir det litt antiklimaks å gi noe annet.

Skrevet

Takker.

Da blir det nok ps2 på ham. Hadde egentlig tenkt på noe annet da......,men når han har så sinnsykt lyst på det, så blir det litt antiklimaks å gi noe annet.

Og så bør man også kjøpe et minnekort for å lagre spill på, slik at man slipper å starte spillen fra starten hver gang.

Men dette behøver jo ikke inngå i gaven da! :-) Da gubbingsen fikk PS2 m ett spill av vennegjengen i 40-årsgave fulgte det ikke med minnekort, og absolut ingen sure miner av den grunn! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...