cecily Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Skal kjøpe Ps2 til samboeren min i morgengave. Det er visstnok det som står aller aller aller høyest på ønskelisten, og da syns jeg at han skal få det. Men sånn ca hva koster det, og selger de det på Expert f.eks? Hva koster et spill? Jeg er, som dere sikkert skjønner, helt grønn når det gjelder slike ting. c",) 0 Siter
Gjest Playstation Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Spillene koster 500,-kr stykket når det er et nytt spill. Maskinen finner du til forskjellige priser rundtomkring. 0 Siter
Åsemor Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 På elkjøp koster en PS2 1749 kr med noe ekstra-greier. Spill koster 300-400-500 kr. 0 Siter
cecily Skrevet 22. august 2004 Forfatter Skrevet 22. august 2004 På elkjøp koster en PS2 1749 kr med noe ekstra-greier. Spill koster 300-400-500 kr. Takker. Da blir det nok ps2 på ham. Hadde egentlig tenkt på noe annet da......,men når han har så sinnsykt lyst på det, så blir det litt antiklimaks å gi noe annet. 0 Siter
morsan Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Takker. Da blir det nok ps2 på ham. Hadde egentlig tenkt på noe annet da......,men når han har så sinnsykt lyst på det, så blir det litt antiklimaks å gi noe annet. Og så bør man også kjøpe et minnekort for å lagre spill på, slik at man slipper å starte spillen fra starten hver gang. Men dette behøver jo ikke inngå i gaven da! :-) Da gubbingsen fikk PS2 m ett spill av vennegjengen i 40-årsgave fulgte det ikke med minnekort, og absolut ingen sure miner av den grunn! *S* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.