Gjest jerny Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 Hei Jeg prøver og starte en samtalegruppe om depresjoner på denne adresse: http://dk.groups.yahoo.com/group/jernyblast/ Håper noen har lyst og bli med, skulle gjerne også hatt med noen som kan litt mere enn meg med og opprette en slik gruppe :-) 0 Siter
soleil Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Send innlegget ditt på forum for psykiatri, så får du kanskje mer respons. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Selvhjelpsgrupper for deprimerte virker ofte mot sin hensikt.. Men det kan jo fungere, pass på å holde diskusjonen konstruktig og unngå destruktige emner. 0 Siter
Gjest jerny Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Selvhjelpsgrupper for deprimerte virker ofte mot sin hensikt.. Men det kan jo fungere, pass på å holde diskusjonen konstruktig og unngå destruktige emner. Har tenkt og holde en oppløftende og fin tone. Støtende og krenkende innlegg, samt selvmordstrusler o.l vil bli slettet med engang. Jeg håper gruppen vil fungere som en støtte for hverandre hvor vi kan dele både gleder og sorger. Jeg er en humørfylt og glad person selv om jeg har opplevd depresjoner. Jeg tror vi kan lære noe av å gjennomgå livskriser og at vi kan komme styrket ut av de. Dere er alle hjertelig velkommen til og bli med :-) mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.