Gjest the tourist Skrevet 22. august 2004 Skrevet 22. august 2004 jeg skal til alekante en mnd. og har veldig dårlig mage fra før. noen råd til noe som kan hjelpe?? en sprøyte eller noe? hvor mye koster det??? på forhånd takk 0 Siter
Gjest tips Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Du kan ta Ducoral vaksine, les her: http://www.helsenett.no/reisemed/dukoral.shtml Om hvilke vaksiner du trenger til ulike land; les her www.fhi.no (trykk på vaksine, og deretter reisevaksine). Hvis du med "alekante" mener Alicante (i Spania), trenger du ikke noen spesiell vaksine, men Ducoral kan allikevel være lurt for å resusere sjansen for magesyke. 0 Siter
Korse1365380740 Skrevet 31. august 2004 Skrevet 31. august 2004 eg ville anbefale vaksine. men kjøp deg "idoform" på apoteke,det er for magen som du kan ta vist du blir dårlig. hjalp meg og eg har sensetiv mage når eg er i utlandet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.