trøtte Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 hallo har et spørsmål. har noen av dere her inne fått brev om å ha vunnet en reise ol fra et firma som heter Helse Instututtet? Det er jo så mye rart som en får i posten useriøse kunder. Så jeg lurer på om det er seriøst at jeg har vunnet 0 Siter
KaVa Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Har du vært med i en konkurranse? Har du kjøpt noe lodd el lign? Dersom du har vunnet en reise helt umotivert, er det ganske sikkert tull! Dersom noe virker for godt til å være sant, er det gjerne det! 0 Siter
Goliath Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Hvis du ikke har deltatt i en kunkurranse, så har du heller ikke vunnet noe. Det er flust med useriøse firmaer som driver den type "markedsføring". Hvis noe er "for godt til å være sant" - så er det nettopp det:-) Hiv alt slikt rett i søpla....der det hører hjemme. 0 Siter
Goliath Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Har du vært med i en konkurranse? Har du kjøpt noe lodd el lign? Dersom du har vunnet en reise helt umotivert, er det ganske sikkert tull! Dersom noe virker for godt til å være sant, er det gjerne det! Jeg svarte på hovedinnlegget før jeg leste ditt svar, og ser at vi svarte "svært likt" :-) 0 Siter
KaVa Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Jeg svarte på hovedinnlegget før jeg leste ditt svar, og ser at vi svarte "svært likt" :-) :-) 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Foreldrene mine trodde de vant en tur, men det viste seg at det bare var tull.. 0 Siter
fresja Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Jeg antar du mener Helseinstituttet. Da finner du mange advarsler her: http://google.startsiden.no/index_no.html?q=helseinstituttet&lr=lang_no 0 Siter
trøtte Skrevet 23. august 2004 Forfatter Skrevet 23. august 2004 Hallo Ja da stemmer det at det ikke er gull alt som glitrer. har lesd advarselen. takk for tipset. synest det var for godt til å være sannt. 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Jeg er også en heldig vinner. Skal vi reise i lag? ;o) *blond* tuller bare altså..hihi 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.