Gjest midia Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Er det noen av dere som har spillt http://www.jobby.no ? Vet du hvordan man får seg jobb? Musepekeren forandrer seg ikke når jeg vil inn på f.eks kino. Dette er et kjempegøy barnespill,guttungen her ble hekta men så kommer vi ikke lengre å det er veldig synd. Håper noen finner det ut. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Hvor får jeg kjøpt baderomsinnredning? Får ikke til å søke jobb heller 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Hvor får jeg kjøpt baderomsinnredning? Får ikke til å søke jobb heller Hos rørleggeren Har sendt mail til dem som har laga spillet. Håper jeg får svar. Skal sende svar til deg også da. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Hos rørleggeren Har sendt mail til dem som har laga spillet. Håper jeg får svar. Skal sende svar til deg også da. Tror "jobb" er å rydde opp hos byggern. Men man får bare 6 kr pr rydd... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Tror "jobb" er å rydde opp hos byggern. Men man får bare 6 kr pr rydd... Vet ikke. Men vi skulle jo ha fått kommet inn på de andre stedene også f.eks kjøkkenutstyrs butikken. Det går jo an å slå på komfyren og kanskje det er meningen at det skulle kunne lages mat? Det blir jo ikke gøy å bo der når det ikke er noe å gjøre? Vi har jo kjøpt alt innventar og mat. Det er også spørsmålsbokser som vi ikke får åpne å det er rart? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.