Gå til innhold

Nå er det snart juuuuuuuul :)))

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Ja enn det... det er jo ikke lenge siden sist.. :) Hørte på julesanger i dag da jeg vaska. Noe må man jo glede seg til :)

Skrevet

ja ikke sant:O)

Nemnte det også for mine nærmeste her om dagen. Nå er det snart jul,tjhohei... de bare lo av meg.Liker julen jeg:O)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

*hjelpe og trøste*

Skrevet

Jeg eeeeelsker julen. Men vær så snill og få litt mer sommer..bare litt.....

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg eeeeelsker julen. Men vær så snill og få litt mer sommer..bare litt.....

Jamen det er jo så kaldt...

Skrevet

Du har begynt å forberede deg til jul du også, ja. Bedre sent enn aldri, sier nå jeg ;o)

Gjest pinamæ
Skrevet

ja d stemmer d.. og jeg har bare noen gaver igjen til familiemedlemmene og noen venner, resten er jeg ferdig med... gjett om jeg er gla for det...

Skrevet

Jamen det er jo så kaldt...

Æsj.. ja. Jeg vil en en liten og intensiv varmeperiode til før jeg pakker vekk sommertøy.

Gjest tjohooo
Skrevet

ja d stemmer d.. og jeg har bare noen gaver igjen til familiemedlemmene og noen venner, resten er jeg ferdig med... gjett om jeg er gla for det...

pinadø...

det fårn si....

Gjest tjohooo
Skrevet

Æsj.. ja. Jeg vil en en liten og intensiv varmeperiode til før jeg pakker vekk sommertøy.

vurderte restplass og hopp på tur i dag....

Skrevet

vurderte restplass og hopp på tur i dag....

Jeg har også mye ferie tilgode. Men det skal bli iallefll en uke med "extreme makeover" i heimen. Skal rydde i skuffer og skap , på loftet og sortere og rydde alt. Kort sagt få et bedre system. Og det gleder jeg meg faktisk til ;-) Men en uke med sol og varme hadde heller ikke gjort vondt. He He.. Synd jeg brukte så masse penger i ferien nå..

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg har også mye ferie tilgode. Men det skal bli iallefll en uke med "extreme makeover" i heimen. Skal rydde i skuffer og skap , på loftet og sortere og rydde alt. Kort sagt få et bedre system. Og det gleder jeg meg faktisk til ;-) Men en uke med sol og varme hadde heller ikke gjort vondt. He He.. Synd jeg brukte så masse penger i ferien nå..

og så jeg som ikke har hatt ferie enda, men feriepengene er oppbrukt forlengst... men rotet... ligger... og venter på arkivering og smarte nye oppbevaringssystemer... :\ jaja :)

Skrevet

Er ikke det _vel_ tidlig ute ;o)

Gjest tjohooo
Skrevet

Vel... jo... men jeg fryser sånn, at jeg måtte bare trøste meg med noe :)

Gjest tjohooo
Skrevet

ehm ja jeg trodde jo du sa det til meg...

Gjest tjohooo
Skrevet

Bare 122 dager igjen. 19 uker

hehehe

Det går fremover...

Gjest tjohooo
Skrevet

*hjelpe og trøste*

Har du varmelampe til låns, sa du? brrrrr

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...