Gå til innhold

Kan ikke noe for det!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for meg!

Folk skriver om legen, sykdommer, samliv, sex, barn, barnebarn, svigemor og alt mulig på Åpent forum... Andre forum er det også "lett blandet" på.

Lei av folk som for enhver pris skal "vinne" diskusjoner - kan man ikke høre på hva andre sier og la det være med det?? Det er da ingen konkurranse vel? For å føre en debatt, krever det en smule med lydhørhet for andres meninger og ytringer. Og ikke rakke ned på personer fordi de mener noe annet.

Nå har jeg funnet et annet forum som jeg trives på. La inn samme tema, som jeg la inn her, og fikk to HELT forskjellige responser!! (Lurte på om jeg tok feil, men nei..) I det andre forumet har folk respekt for andres meninger, man kan være bombastisk, fleipete, tullete, seriøs - alt etter som.

monique1365380367
Skrevet

Kan jeg spørre hvilket forum det er?.......lyst og prøve no nytt jeg og!

Skrevet

Hvilken innlegg var det som tok sånn av, da?

Her på Åpent?

Gjest prefektum
Skrevet

For en perfekt verden det ville blitt bare alle var så perfekt som deg.

Skrevet

Vet ikke helt om jeg skjønner kritikken din, bortsett fra dette med å ville vinne diskusjoner mm. som jo er en uting. Misliker du at folk skriver om alle mulig slags tema på de ulike fora?

Forøvrig synes jeg det er litt synd med alle som trekker seg i stedet for å prøve å påvirke miljøet her.

Skrevet

Kan jeg spørre hvilket forum det er?.......lyst og prøve no nytt jeg og!

kvinneguiden.no

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...