darma Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Takk for meg! Folk skriver om legen, sykdommer, samliv, sex, barn, barnebarn, svigemor og alt mulig på Åpent forum... Andre forum er det også "lett blandet" på. Lei av folk som for enhver pris skal "vinne" diskusjoner - kan man ikke høre på hva andre sier og la det være med det?? Det er da ingen konkurranse vel? For å føre en debatt, krever det en smule med lydhørhet for andres meninger og ytringer. Og ikke rakke ned på personer fordi de mener noe annet. Nå har jeg funnet et annet forum som jeg trives på. La inn samme tema, som jeg la inn her, og fikk to HELT forskjellige responser!! (Lurte på om jeg tok feil, men nei..) I det andre forumet har folk respekt for andres meninger, man kan være bombastisk, fleipete, tullete, seriøs - alt etter som. 0 Siter
monique1365380367 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Kan jeg spørre hvilket forum det er?.......lyst og prøve no nytt jeg og! 0 Siter
amber sun Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Hvilken innlegg var det som tok sånn av, da? Her på Åpent? 0 Siter
Gjest IngenLurerDenneGutten Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Kan jeg spørre hvilket forum det er?.......lyst og prøve no nytt jeg og! Her er en del DOL-flyktninger her: http://www.lysfontenen.no 0 Siter
Gjest prefektum Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 For en perfekt verden det ville blitt bare alle var så perfekt som deg. 0 Siter
frosken Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Vet ikke helt om jeg skjønner kritikken din, bortsett fra dette med å ville vinne diskusjoner mm. som jo er en uting. Misliker du at folk skriver om alle mulig slags tema på de ulike fora? Forøvrig synes jeg det er litt synd med alle som trekker seg i stedet for å prøve å påvirke miljøet her. 0 Siter
darma Skrevet 28. august 2004 Forfatter Skrevet 28. august 2004 Kan jeg spørre hvilket forum det er?.......lyst og prøve no nytt jeg og! kvinneguiden.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.