Gjest LucySky Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Vet noen hva det er? Jeg tror kanskje vannbakkels, men finner det ikke i ordboka. OM det er vannbakkels, lurer jeg på om det er sånne store, vanlige - eller de små man iblant får med ostekrem i. Noen som vet? 0 Siter
Gjest je ne sais pas Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Ordboka mi sier "små kål". Men jeg vet ikke. 0 Siter
nynne Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Det er små vannbakkels. Fylles med det man ønsker. Men slik jeg har fått det servert, er med vaniljekrem inni, så stablet som en pyramide, og så sjokoladesaus på toppen. Ikke dekke alt m saus, men så det ser stilig ut, og alle får litt på seg. Veldig nam-nam. Som je ne sais pas skriver at det betyr småkål, er vel fordi de kanskje kan se ut som små kål, de er små og ruglete. 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Det er små vannbakkels. Fylles med det man ønsker. Men slik jeg har fått det servert, er med vaniljekrem inni, så stablet som en pyramide, og så sjokoladesaus på toppen. Ikke dekke alt m saus, men så det ser stilig ut, og alle får litt på seg. Veldig nam-nam. Som je ne sais pas skriver at det betyr småkål, er vel fordi de kanskje kan se ut som små kål, de er små og ruglete. Jippi! 0 Siter
nynne Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Jippi! Jippi? Fordi du snart skal få det servert eller? heldiggrisen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.