Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet noen hvor enn kjøper disse utenom Gardermoen og Evenes??

Ja, de er knalldyre, men kjempegode!

Gjest mor i juni
Skrevet

Matbutikken Bryn Senteret og Joker(?) på Blindern hvertfall.

Skrevet

deli de luca

hva er det for noe? Vingummi? *vurdere å stikke ned på deli de luca og kjøpe en pose*

Skrevet

ja takk jeg har vært der. Lurer fortsatt på hva det er, konkret :)

Ikke vingummi (hvis jeg ikke har misforstått hva vingummi er) men vet ikke hva dette kalles. Men det tøffe med det er at de som smaker "saftig pære" smaker AKKURAT som saftig pære osv..

Skrevet

Hæ?

Det er en "delikatesse-kiosk-kjede" som iallfall har noen sjapper i Oslo. De selger bl.a. sushi-hurtigmat.

Gjest slikkepott
Skrevet

Ikke vingummi (hvis jeg ikke har misforstått hva vingummi er) men vet ikke hva dette kalles. Men det tøffe med det er at de som smaker "saftig pære" smaker AKKURAT som saftig pære osv..

Er det ikke like greit å spise en saftig pære hvis det er det man har lyst på i stedet for å spise slikkerier?

Gjest Shira12
Skrevet

Tuuuuusen takk!!!

:o)

Gjett hvem som skal handle på nett?!?

Ble en tur innom nettbutikken for meg også. Uff, dere skulle jo ikke lagt ut en sånn link, ble helt oppslukt jeg når jeg leste på sidene. Så jeg bør vel egentlig takke...

Sikle sikle og vente på postmannen.........

Skrevet

ja takk jeg har vært der. Lurer fortsatt på hva det er, konkret :)

Har du smakt pastillene "Gomp"?

Samme konsistens som dem.

Skrevet

Ble en tur innom nettbutikken for meg også. Uff, dere skulle jo ikke lagt ut en sånn link, ble helt oppslukt jeg når jeg leste på sidene. Så jeg bør vel egentlig takke...

"Sikle sikle og vente på postmannen........."

Hehe...DEN kan missforstås;o)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Er det ikke like greit å spise en saftig pære hvis det er det man har lyst på i stedet for å spise slikkerier?

kanskje noen HAR lyst på godteri og ikke frukt

Skrevet

*hehe*

Skrevet

det var fascinerende utvalg smaker!!!!!!

... selv om jeg egentlig ikke liker verken sukkertøy eller gelédingser .... eller hva jellybelly måtte vise seg å være (?)

Gjest Shira12
Skrevet

Ja jo, den kunne misforstås ja.. *knis*

Dessverre er postmannen som har vår rute en gift mann og ikke helt min type.. Men vikarene i sommer derimot.....;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...