erin Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Vet noen hvor enn kjøper disse utenom Gardermoen og Evenes?? Ja, de er knalldyre, men kjempegode! 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Her er forhandlerliste + mer: http://www.jelly-belly.no/ 0 Siter
Gjest mor i juni Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Matbutikken Bryn Senteret og Joker(?) på Blindern hvertfall. 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 deli de luca hva er det for noe? Vingummi? *vurdere å stikke ned på deli de luca og kjøpe en pose* 0 Siter
Lurveline Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 hva er det for noe? Vingummi? *vurdere å stikke ned på deli de luca og kjøpe en pose* http://www.jelly-belly.no/ 0 Siter
Gjest Grumpy Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 http://www.jelly-belly.no/ ja takk jeg har vært der. Lurer fortsatt på hva det er, konkret 0 Siter
erin Skrevet 23. august 2004 Forfatter Skrevet 23. august 2004 Her er forhandlerliste + mer: http://www.jelly-belly.no/ Tuuuuusen takk!!! ) Gjett hvem som skal handle på nett?!? 0 Siter
Lucretia Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 ja takk jeg har vært der. Lurer fortsatt på hva det er, konkret Ikke vingummi (hvis jeg ikke har misforstått hva vingummi er) men vet ikke hva dette kalles. Men det tøffe med det er at de som smaker "saftig pære" smaker AKKURAT som saftig pære osv.. 0 Siter
lysbryter Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Hæ? Det er en "delikatesse-kiosk-kjede" som iallfall har noen sjapper i Oslo. De selger bl.a. sushi-hurtigmat. 0 Siter
Gjest slikkepott Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Ikke vingummi (hvis jeg ikke har misforstått hva vingummi er) men vet ikke hva dette kalles. Men det tøffe med det er at de som smaker "saftig pære" smaker AKKURAT som saftig pære osv.. Er det ikke like greit å spise en saftig pære hvis det er det man har lyst på i stedet for å spise slikkerier? 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Tuuuuusen takk!!! ) Gjett hvem som skal handle på nett?!? Ble en tur innom nettbutikken for meg også. Uff, dere skulle jo ikke lagt ut en sånn link, ble helt oppslukt jeg når jeg leste på sidene. Så jeg bør vel egentlig takke... Sikle sikle og vente på postmannen......... 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 ja takk jeg har vært der. Lurer fortsatt på hva det er, konkret Har du smakt pastillene "Gomp"? Samme konsistens som dem. 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Ble en tur innom nettbutikken for meg også. Uff, dere skulle jo ikke lagt ut en sånn link, ble helt oppslukt jeg når jeg leste på sidene. Så jeg bør vel egentlig takke... Sikle sikle og vente på postmannen......... "Sikle sikle og vente på postmannen........." Hehe...DEN kan missforstås;o) 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Er det ikke like greit å spise en saftig pære hvis det er det man har lyst på i stedet for å spise slikkerier? kanskje noen HAR lyst på godteri og ikke frukt 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 "Sikle sikle og vente på postmannen........." Hehe...DEN kan missforstås;o) *hehe* 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Ble en tur innom nettbutikken for meg også. Uff, dere skulle jo ikke lagt ut en sånn link, ble helt oppslukt jeg når jeg leste på sidene. Så jeg bør vel egentlig takke... Sikle sikle og vente på postmannen......... det var fascinerende utvalg smaker!!!!!! ... selv om jeg egentlig ikke liker verken sukkertøy eller gelédingser .... eller hva jellybelly måtte vise seg å være (?) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 "Sikle sikle og vente på postmannen........." Hehe...DEN kan missforstås;o) Ja jo, den kunne misforstås ja.. *knis* Dessverre er postmannen som har vår rute en gift mann og ikke helt min type.. Men vikarene i sommer derimot..... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.