Gå til innhold

Klestips à la Homsepatruljen

Anbefalte innlegg

Gjest Joergen
Skrevet

Påvirket av 'Homsepatruljen' er jeg interessert i å finne nettsider med tips om mote/bekledning. Da tenker jeg først og fremst på grunnleggende tips om hva som passer sammen med hva, hva som er "grunnplagg" etc.

Det må da finnes noen slike ressurser på nettet, som man kan ta en titt på før man går ut for å shoppe klær og sko?

Skrevet

Gå på House of Singles i Oslo, (om du bor i nærhenten). Det er en klesbutikk for herrer, og de fleste der er utrolig dyktige..

Gjest Joergen (som er strudent)
Skrevet

Gå på House of Singles i Oslo, (om du bor i nærhenten). Det er en klesbutikk for herrer, og de fleste der er utrolig dyktige..

Er det veldig dyrt der?

Skrevet

Er det veldig dyrt der?

Eh.... ja, det er nok det.. Gå dit og prøv og få tips, og så går du på Hennes&Maurtis og der får du kjøpt omtrent det samme til en brøkdel av prisen. Ofte er jo ikke sånne kjeder som H&M de som legger mest vekt på service (iform av å hjelpe kundene)

Skrevet

Kanskje en nyttig link for jenter, men jeg er ikke det.

Het du Joergen i stad og?

Hva kan jeg skylde på tro... :P

Skrevet

Eh.... ja, det er nok det.. Gå dit og prøv og få tips, og så går du på Hennes&Maurtis og der får du kjøpt omtrent det samme til en brøkdel av prisen. Ofte er jo ikke sånne kjeder som H&M de som legger mest vekt på service (iform av å hjelpe kundene)

Æh, det er ikke _så_ dyrt på House of Singles, da. I hvert fall ikke hvis man passer på å handle når det er salg!

Skrevet

http://www.bravotv.com/Queer_Eye_for_the_Straight_Guy/

Her kan du finne tips fra gutta selv. De har også gitt ut bøker med mote- og livsstilsråd, som kan kjøpes fra siden.

Det er ikke alle av tipsene til guttene som er like riktige på denne siden av 'fjorden'. De anbefaler for eksempel dressjakke sammen med jeans - urgh!!

Skrevet

Æh, det er ikke _så_ dyrt på House of Singles, da. I hvert fall ikke hvis man passer på å handle når det er salg!

Neida da det er ikke såååå dyrt, men siden han gjorde et poeng ut av at han var student osv. så antok jeg at det var nok for en studentlommebok.

Lurt å handle iallefall de mest klassiske plaggene når det er slag..

Skrevet

Det er ikke alle av tipsene til guttene som er like riktige på denne siden av 'fjorden'. De anbefaler for eksempel dressjakke sammen med jeans - urgh!!

Det er jo fakistk knall stilig med jeans og dressjakke. Men dress jakken er da mer i typen "fritidsjakke" sydd i "dressfasong". De bør også vær litt figur/formsydd, og gjerne i cord eller andre litt grivere tekstiler. Jeans, joggesko og dressjakke er jo kjempe kult. Dog på de under 40 år....

Gjest Big Mac
Skrevet

Jo, det er såååå dyrt, ja!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...