Gjest Redd lynet...... Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 ......Er det noen større risiko for at man kan bli truffet av lynet hvis man står å tar bilder av det? Er det noe i kamera som kan føre lynet til deg/kamera? Dette høres kanskje dumt ut. Men jeg lurer, jeg, da :-) 0 Siter
lysbryter Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Jeg er ikke helt sikker, men tror ikke det. Lynet søker seg alltid til det høyeste punktet, så hvis du står på en åpen slette eller ute i båt på vannet, er ikke det det smarteste du kan gjøre. 0 Siter
Gjest kjempefarlig Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Klart det er større fare, kameraet inneholder en lynfanger og når lynet får øye på den snur den og kommer på kameraet i vill fart. Hvis du er heldig å knipse akkurat da får du et helt fantastisk bilde. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Klart det er større fare, kameraet inneholder en lynfanger og når lynet får øye på den snur den og kommer på kameraet i vill fart. Hvis du er heldig å knipse akkurat da får du et helt fantastisk bilde. Hehe, synes jeg ser det ;o) 0 Siter
Gjest Redd lynet...... Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Klart det er større fare, kameraet inneholder en lynfanger og når lynet får øye på den snur den og kommer på kameraet i vill fart. Hvis du er heldig å knipse akkurat da får du et helt fantastisk bilde. Legg deg, mongo 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Tja??? Det var jo det der med el-artikler da... Men om man ikke har sender/mottaker eller er koblet til en kontakt, skulle det vel gå greit..... får vi håpe.... 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Nei, det har jeg aldri hørt. Det finnes mange bilder av lyn som proffer har tatt. Hvis du klarer og ta bilde av et lyn, så må du vel stå langt unna. 0 Siter
Prozak Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Teoretisk, på molekylnivå...kanskje. I praksis, og i virkeligheten, nei. "........................." 0 Siter
Sør Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Hei, Nei, det utgjør ingen forskjell. Evt. kan du sette deg inn i en bil - der er du alltid trygg. Med vennlig hilsen 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.