Gå til innhold

p piller til menn

Anbefalte innlegg

Gjest tjohooo
Skrevet

Når mannehjernen er såpass til evolusjonert at de ville husket å ta dem...

Skrevet

Tror det fortsatt er så mange bivirkninger på de forsøkene man har kommet frem til at jeg ville aldri turt å prøve det.

"..........................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tror de forsker på p-sprøyte. Ikke p-piller.

Uansett så tar det visstnok sin tid.

Skrevet

Tror det fortsatt er så mange bivirkninger på de forsøkene man har kommet frem til at jeg ville aldri turt å prøve det.

"..........................."

Interessant. Og selvsagt. Menn ville aldri blitt tilbudt eller underlagt seg samme forsøk på p-piller som kvinner har hatt i flere tiår. P-pille'revolusjonen' er et av medisinsk histories mest omfattende eksperiment.

Skrevet

Tror de forsker på p-sprøyte. Ikke p-piller.

Uansett så tar det visstnok sin tid.

P-sprøyter - til menn?? Ikke mange menn jeg vet om som ville velge det, nei. Menn er verdens største pyser når det gjelder sprøyter, blodprøver etc.

ShitDiddelyDo
Skrevet

P-sprøyter - til menn?? Ikke mange menn jeg vet om som ville velge det, nei. Menn er verdens største pyser når det gjelder sprøyter, blodprøver etc.

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å bruke det.

Jeg tviler for øvrig på at spesielt mange menn ville hatt motforestillinger mot denne formen for prevensjon på grunn av et stikk 1 (?) gang i måneden...

Skrevet

Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å bruke det.

Jeg tviler for øvrig på at spesielt mange menn ville hatt motforestillinger mot denne formen for prevensjon på grunn av et stikk 1 (?) gang i måneden...

Tøffingen ;-) Nei, helt alvorlig, jeg kjenner mange menn som nærmest besvimer av (tanken på) slike stikk... Som aaaaldri kan tenke seg å vurdere å bli blodgiver f.eks.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Tøffingen ;-) Nei, helt alvorlig, jeg kjenner mange menn som nærmest besvimer av (tanken på) slike stikk... Som aaaaldri kan tenke seg å vurdere å bli blodgiver f.eks.

Det er da ikke et mannefenomen.

For øvrig er det stor forskjell på en blodprøve og en simpel muskulær injeksjon.

Det vanskelige blir selvsagt å finne forsøkspersjoner. For hvilke mannfolk gidder å bli det når de potensielle bivirkningene vil være hormonforstyrrelser - altså noe som kan gi oss ereksjonsproblemer, kviser, masse vann i kroppen, pupper, ikke-reversibelt håravfall, osv?

Ikke jeg. :)

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Men de besvimer ikke av tanken på å gjøre ei dame gravid mot deres vilje?

Jeg skjønner meg nok ikke på menn.

Skrevet

Interessant. Og selvsagt. Menn ville aldri blitt tilbudt eller underlagt seg samme forsøk på p-piller som kvinner har hatt i flere tiår. P-pille'revolusjonen' er et av medisinsk histories mest omfattende eksperiment.

Også er det vel egentlig vanskeligere å lage en effektiv p-pille for menn enn for kvinner, rent medisinsk sett.

"......................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...