Gjest tjohooo Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Når mannehjernen er såpass til evolusjonert at de ville husket å ta dem... 0 Siter
Prozak Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Tror det fortsatt er så mange bivirkninger på de forsøkene man har kommet frem til at jeg ville aldri turt å prøve det. "..........................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 Tror de forsker på p-sprøyte. Ikke p-piller. Uansett så tar det visstnok sin tid. 0 Siter
favn Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Tror det fortsatt er så mange bivirkninger på de forsøkene man har kommet frem til at jeg ville aldri turt å prøve det. "..........................." Interessant. Og selvsagt. Menn ville aldri blitt tilbudt eller underlagt seg samme forsøk på p-piller som kvinner har hatt i flere tiår. P-pille'revolusjonen' er et av medisinsk histories mest omfattende eksperiment. 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Tror de forsker på p-sprøyte. Ikke p-piller. Uansett så tar det visstnok sin tid. P-sprøyter - til menn?? Ikke mange menn jeg vet om som ville velge det, nei. Menn er verdens største pyser når det gjelder sprøyter, blodprøver etc. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 P-sprøyter - til menn?? Ikke mange menn jeg vet om som ville velge det, nei. Menn er verdens største pyser når det gjelder sprøyter, blodprøver etc. Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å bruke det. Jeg tviler for øvrig på at spesielt mange menn ville hatt motforestillinger mot denne formen for prevensjon på grunn av et stikk 1 (?) gang i måneden... 0 Siter
Gjest Sniff Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Jeg hadde ikke hatt noen problemer med å bruke det. Jeg tviler for øvrig på at spesielt mange menn ville hatt motforestillinger mot denne formen for prevensjon på grunn av et stikk 1 (?) gang i måneden... Tøffingen ;-) Nei, helt alvorlig, jeg kjenner mange menn som nærmest besvimer av (tanken på) slike stikk... Som aaaaldri kan tenke seg å vurdere å bli blodgiver f.eks. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Tøffingen ;-) Nei, helt alvorlig, jeg kjenner mange menn som nærmest besvimer av (tanken på) slike stikk... Som aaaaldri kan tenke seg å vurdere å bli blodgiver f.eks. Det er da ikke et mannefenomen. For øvrig er det stor forskjell på en blodprøve og en simpel muskulær injeksjon. Det vanskelige blir selvsagt å finne forsøkspersjoner. For hvilke mannfolk gidder å bli det når de potensielle bivirkningene vil være hormonforstyrrelser - altså noe som kan gi oss ereksjonsproblemer, kviser, masse vann i kroppen, pupper, ikke-reversibelt håravfall, osv? Ikke jeg. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Tøffingen ;-) Nei, helt alvorlig, jeg kjenner mange menn som nærmest besvimer av (tanken på) slike stikk... Som aaaaldri kan tenke seg å vurdere å bli blodgiver f.eks. Men de besvimer ikke av tanken på å gjøre ei dame gravid mot deres vilje? Jeg skjønner meg nok ikke på menn. 0 Siter
Prozak Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Interessant. Og selvsagt. Menn ville aldri blitt tilbudt eller underlagt seg samme forsøk på p-piller som kvinner har hatt i flere tiår. P-pille'revolusjonen' er et av medisinsk histories mest omfattende eksperiment. Også er det vel egentlig vanskeligere å lage en effektiv p-pille for menn enn for kvinner, rent medisinsk sett. "......................" 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.