Gjest hjelpmeg!! Skrevet 23. august 2004 Skrevet 23. august 2004 jeg bruker yasmin nå men er plaget av sopp, bakterieubalanse og mellomblødninger så tenker på å bytte merke, hvordan er deres erfaringer med merker som Microgynon, Follimin og Marvelon? vil nemlig ha monofase piller så jeg kan slippe mensen i 3mnd i strekk! og ikke glem prisen! 200kr for 3 brett med yasmin er dyrt syns jeg da.. håper dere med erfaring kan hjelpe meg.. 0 Siter
Gjest Lett Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Hei! Jeg bruker microgynon og har god erfaring med disse pillene. Har ikke merket noen bivirkninger.Dette er selvfølgelig individuelt, og jeg har flere venninner som ikke er like fornøyde som meg, men personlig er jeg svært fornøyd. I følge gynekologen min er de også blant de aller billigste på markedet. Jeg kan ikke si sikker hvor mye de koster, får de gratis siden jeg er under 20, men tror ikke det er snakk om store beløp. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Vet du at soppen skyldes p-piller..? Relativt uvanlig bivirkning det ja.. 0 Siter
Gjest hjelpmeg!! Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Vet du at soppen skyldes p-piller..? Relativt uvanlig bivirkning det ja.. står i hvertfall under vanlige bivirkninger så regner med det ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.