Gå til innhold

Skjønner dama godt jeg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh..... Men hun passet da vitterlig på å gifte seg så hun kan få sin del... He he.. Det var igrunn ikke så alvorlig ment som sagt. Men for meg er det en gåte hvordan folk gifter seg det ene året og skiller seg det andre året. Som venner???

Gjest ikke skilt
Skrevet

Eh..... Men hun passet da vitterlig på å gifte seg så hun kan få sin del... He he.. Det var igrunn ikke så alvorlig ment som sagt. Men for meg er det en gåte hvordan folk gifter seg det ene året og skiller seg det andre året. Som venner???

Hun hadde vel fått sin del av "kaka" samme hva, de har jo barn sammen, og hun har jo hjulpet han fram da, sier han.

Skrevet

Og i hvilken grad er det en overraskelse at en som spiller i øverste divisjon i England, jobber til ukurante tider og har svært mye reisefravær (og dessuten en nesten umoralsk høy økonomisk kompensasjon for dette), slik at vanlig familieliv ikke er så enkelt?

Men altså, jeg hadde ikke rota meg inn i den familien for noen "pris".

Skrevet

"Men for meg er det en gåte hvordan folk gifter seg det ene året og skiller seg det andre året."

Enig!! Skulle tro at folk har tenkt en stund på om de virkelig skal bryte samlivet eller ikke, spesielt når man har barn sammen, og da er det merkelig at det bare varer ett år etter at bryllupet fant sted....

Skrevet

Jeg synes det er litt trist, jeg, når "mannen" (les: guttungen) sier at det ble for vanskelig å kombinere ekteskap og jobb. Og dermed kutter han ut ekteskapet! Skal han kutte ut barnet også, hvis det blir vanskelig å kombinere?

Jada, jeg vet at fotballspillerne tjener obskønt mye penger, men allikevel...sånn går det når unger gifter seg.

Skrevet

"Men for meg er det en gåte hvordan folk gifter seg det ene året og skiller seg det andre året."

Enig!! Skulle tro at folk har tenkt en stund på om de virkelig skal bryte samlivet eller ikke, spesielt når man har barn sammen, og da er det merkelig at det bare varer ett år etter at bryllupet fant sted....

Nemlig!! Hadde det skjedd noe som gjorde saken helt annerledes som man ikke "kunne vite om", men når de skilles som venner så virker det ikke så dramatisk. Men det kan jo være sier som ikke kommer frem i media...ennå.

Skrevet

Og i hvilken grad er det en overraskelse at en som spiller i øverste divisjon i England, jobber til ukurante tider og har svært mye reisefravær (og dessuten en nesten umoralsk høy økonomisk kompensasjon for dette), slik at vanlig familieliv ikke er så enkelt?

Men altså, jeg hadde ikke rota meg inn i den familien for noen "pris".

Ja, dette kan da umuoig komme som noe sjokk på dama hans.

Gjest hun er klysete hun
Skrevet

skinnet bedrar......men det er ikke så lett å se for de som får infoen sin via media...

Skrevet

Hun hadde vel fått sin del av "kaka" samme hva, de har jo barn sammen, og hun har jo hjulpet han fram da, sier han.

Nå har hun iallefall rettmessig krav på noe. Men han har sikkert endel særeie.l

Skrevet

HUn hjalp han fra etter at han ble proff...

Dama er bare ute etter pengene hans....

Hun ville på død og liv ikke være sammen med ham da han ikke var proff... så hvorfor hun giftet seg det skjønner ikke jeg!

Skrevet

HUn hjalp han fra etter at han ble proff...

Dama er bare ute etter pengene hans....

Hun ville på død og liv ikke være sammen med ham da han ikke var proff... så hvorfor hun giftet seg det skjønner ikke jeg!

Hvor har du det fra at hun ikke ville være sammen med ham før han ble proff?

Har du inside information?

Skrevet

Kanskje Svennis har vært og snust litt her også, hihi. Tror jeg må reise over og teste om han er så god som referansene sier.

Skjerp deg, Babette!! Dette er ingenting å fleipe med!

Men jeg er enig i at svigermora kan virke litt sånn..."too much".

Skrevet

Jeg synes ikke han er så verst, men svigermoren.. Å huff og huff!!

Gjest isj og æsj han er såååå kvalm
Skrevet

Jeg synes ikke han er så verst, men svigermoren.. Å huff og huff!!

hoven klysete kvalm ufordragelig type, blæææææh

Gjest Evig takknemlig.
Skrevet

Sikkert mange av oss som hadde vært litt klysete med så masse penger i tillegg til en slik mamma.

Grøss å gru.

"mamma, takk for at du er den du er ""

Skrevet

Hvor har du det fra at hun ikke ville være sammen med ham før han ble proff?

Har du inside information?

Jupp:)

Skrevet

Kjenner du gutten eller?

Ikke mitt inntrykk av han!

Skrevet

Hun fikk vel de pengene hun var ute etter da....:-)

Skrevet

Sikkert mange av oss som hadde vært litt klysete med så masse penger i tillegg til en slik mamma.

Grøss å gru.

"mamma, takk for at du er den du er ""

Har han sagt det?? Det var jo litt rart sagt da, iallfall med den moren. Men det virker jo logisk at han har fått noen skader etter en oppvekst med den dama da! Nei, skulle jeg funnet meg en fotballspiller så hadde det helt klart blitt Frode Johnsen!!! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...