Gå til innhold

Spm. til menn ang. intimhygiene

Anbefalte innlegg

Gjest flicckka
Skrevet

Pleier dere å tørke penis etter å ha urinert?

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Prozak

8

• flisa

3

• mumitrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Snufser de ikke da?

Det er vel elefanten du tenker på?

Ja,alle kan vi ta feil;o)

Skrevet

Det er vel elefanten du tenker på?

Ja,alle kan vi ta feil;o)

Åja, jeg tar ofte feil av elefantsnabler og mannetisser :)

Skrevet

Åja, jeg tar ofte feil av elefantsnabler og mannetisser :)

Er du i tvil er det bare å sette frem en bolle med peanøtter! :;-)

Skrevet

Jeg spurte min lille nevø på 3 1/2 om han ikke skulle tørke seg etter å ha tisset. "Nei, jeg bare rister den," sa han. "Det er bare jenter som tørker seg når de har tisset."

Så da fikk jeg vite det.

Skrevet

Jepps, har fått typen til å begynne med det og...

Gjest millinissis
Skrevet

Det er da vel ikke vanlig. De bare rister den...

Skrevet

Det gjør ikke noen forskjell serru! hehehe

mil1365380270
Skrevet

Noen gjør det, men virker som de fleste putter den fuktige dingsen i trusa, og synes det går helt fint. Deilig når de ikke vasker hendene etter seansen heller.

Jenter tar ikke i annet enn papiret, men vasker likevel. Rar verden.

Skrevet

Yepp og vasker meg på hendene også.

Takk! Av og til - etter å ha håndhilst på diverse fremmede menn (jobbsammenhenger), hender det jeg grøsser når jeg tenker på hva statistikken sier om menns toaletthygiene...

Skrevet

Takk! Av og til - etter å ha håndhilst på diverse fremmede menn (jobbsammenhenger), hender det jeg grøsser når jeg tenker på hva statistikken sier om menns toaletthygiene...

*lol* Uff, der satte du meg på en tanke som ikke var direkte hyggelig... he he....

Har du forrstesten sett den Gary Larsson tegningen der det sitter folk i en restaurant, så kommer en fyr ut fra toalettet, og i samme øyeblikk begynner det å ule, lyse og blinke i et gedigent skilt over døra med påskriften "DIDN'T WASH HANDS!!"

*super-lol*

Skrevet

*lol* Uff, der satte du meg på en tanke som ikke var direkte hyggelig... he he....

Har du forrstesten sett den Gary Larsson tegningen der det sitter folk i en restaurant, så kommer en fyr ut fra toalettet, og i samme øyeblikk begynner det å ule, lyse og blinke i et gedigent skilt over døra med påskriften "DIDN'T WASH HANDS!!"

*super-lol*

Yepp, Larson har noen herlige poenger og tegninger :-))

Skrevet

*super-lol*

Jeg har en værre "historie":

På en pub jeg pleide å gå for en del år tilbake, hadde de hver torsdag noe som het pub-quiz. Vedkommende som hadde quizzen, og som drev baren, var engelsk. Han var alltid rappkjeftet, og når han stop med mikrofonen under quizzen haglet det med mer eller mindre morsomme spydigheter rundt i lokalet. Ved et tilfelle kommer en person ut fra toalettet, hvorpå han roper (i mikrofonen): "Hey! Did you remember to wash your hands?". Vedkommende, som var halvveis i trappen opp til etasjen over, presterte å snu og gå tibake på toalettet.

"........................."

Skrevet

Det gjør ikke noen forskjell serru! hehehe

Du har hørt om guttungen som var med faren sin på sirkus? I pausen gikk de ut bak for å se på dyrene, og gutten pekte på tissen til elefanten og spurte "Hva er det der, Pappa?"

"Å, det er tissen til elefanten, det," svarte faren.

"Men sist gang jeg var på sirkus med mamma og jeg spurte om det samme, så sa hun bare at det var 'ingenting'!" repliserte gutten.

"Sa hun det? Ja, ja, moren din er nå så godt vant, hun da!"

Skrevet

Jeg har en værre "historie":

På en pub jeg pleide å gå for en del år tilbake, hadde de hver torsdag noe som het pub-quiz. Vedkommende som hadde quizzen, og som drev baren, var engelsk. Han var alltid rappkjeftet, og når han stop med mikrofonen under quizzen haglet det med mer eller mindre morsomme spydigheter rundt i lokalet. Ved et tilfelle kommer en person ut fra toalettet, hvorpå han roper (i mikrofonen): "Hey! Did you remember to wash your hands?". Vedkommende, som var halvveis i trappen opp til etasjen over, presterte å snu og gå tibake på toalettet.

*he he*

Skrevet

Det man oppnår da er jo ganske enkelt peanøtter med urinrester i.

Det burde gjøre at man tenker seg om en ekstra gang før man neste gang forsyner seg av en skål med gratis nøtter etc. på pøbben.

Skrevet

Jepp. Og jeg vasker alltid hendene, i motsetning til minst 50% av menn generellt.

"........................"

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...