Gå til innhold

Spm. til menn ang. intimhygiene

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det man oppnår da er jo ganske enkelt peanøtter med urinrester i.

Det burde gjøre at man tenker seg om en ekstra gang før man neste gang forsyner seg av en skål med gratis nøtter etc. på pøbben.

"........................."

Du din.... jeg sitter faktisk på jobb her!!! Kollegene mine må da tro jeg har gått fra vettet! :-)

*LOL*

• Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

9

• Prozak

8

• flisa

3

• mumitrollet

2

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du din.... jeg sitter faktisk på jobb her!!! Kollegene mine må da tro jeg har gått fra vettet! :-)

*LOL*

Skal forsøke å skjerpe meg :-)

"........................"

Skrevet

Jepp. Og jeg vasker alltid hendene, i motsetning til minst 50% av menn generellt.

Men er dette en uvane disse 50% har tatt til sge i mer voksen alder, eller følger ikke foreldrene nok opp?

Tar de det for gitt at småguttene skjønner dette av seg selv? ;-) Flere av kompisene til sønnen min er litt vel raske ut av doen, så jeg spør "husket du å vaske..", og da blir det svørt ofte en ekstra tur på dem gitt! *S*

Jeg har en 7-åring, som er så til de grader "drilla" på dette med håndvask at han irettesatte meg i følgende situasjon:

Han er kliss naken, klar for å hoppe i dusjen, men må på do først. Jeg stiller inn dusjvannet imens og sier "hopp inn" så snart han har trekt i snora.

Han ser på meg med en meget overrasket mine og sier: "Men mor da!! Jeg må jo vaske hendene først!!" *S*

Skrevet

Men er dette en uvane disse 50% har tatt til sge i mer voksen alder, eller følger ikke foreldrene nok opp?

Tar de det for gitt at småguttene skjønner dette av seg selv? ;-) Flere av kompisene til sønnen min er litt vel raske ut av doen, så jeg spør "husket du å vaske..", og da blir det svørt ofte en ekstra tur på dem gitt! *S*

Jeg har en 7-åring, som er så til de grader "drilla" på dette med håndvask at han irettesatte meg i følgende situasjon:

Han er kliss naken, klar for å hoppe i dusjen, men må på do først. Jeg stiller inn dusjvannet imens og sier "hopp inn" så snart han har trekt i snora.

Han ser på meg med en meget overrasket mine og sier: "Men mor da!! Jeg må jo vaske hendene først!!" *S*

Nei, si det. Jeg mener å huske at jeg lærte det fra jeg var liten. Men uansett om man ikke lærer det av foreldrene, så er det ingen unskyldning for å være en gris i voksen alder. Det å vaske hendene etter dobesøk er ikke noe som ties ihjel i samfunnet, er det er derfor komplett umulig å ikke få den lærdommen.

".........................."

Skrevet

Nei, si det. Jeg mener å huske at jeg lærte det fra jeg var liten. Men uansett om man ikke lærer det av foreldrene, så er det ingen unskyldning for å være en gris i voksen alder. Det å vaske hendene etter dobesøk er ikke noe som ties ihjel i samfunnet, er det er derfor komplett umulig å ikke få den lærdommen.

".........................."

Helt enig!

Men når du sier at det "ikke noe som ties ihjel i samfunnet, er det er derfor komplett umulig å ikke få den lærdommen", så synes jeg jo at dette gjelder en god del ting, som likevel ikke ser ut til å synke inn (advarsel: skifte av tema! *S*)

Det er lenge siden jeg syntes at det var klisje-aktig av avisene og mase om nordmenns bruk av tennissokker til dress - NÅ må da folk ha fått med seg at dette ikke er pent, tenkte jeg, dette er en gammel vits!

Men neida! :-) Tennissokkenes popularitet er fortsatt stor! :-))

For ikke å snakke om hentesveis! ;-)

Skrevet

Jepp. Og jeg vasker alltid hendene, i motsetning til minst 50% av menn generellt.

Flink gutt *klappe på hodet*

Menne... varsker du hendene _før_ du tar i stoltheten også? Det bør vel være like naturlig som å vaske dem etterpå.

Jeg vasker hender både før og etter dobesøk, selv om jeg ikke tar i tissefanten min ;-) Men tar jo i papiret.

Skrevet

(bjelke er av hunkjønn..... :-)

Skrevet

Flink gutt *klappe på hodet*

Menne... varsker du hendene _før_ du tar i stoltheten også? Det bør vel være like naturlig som å vaske dem etterpå.

Jeg vasker hender både før og etter dobesøk, selv om jeg ikke tar i tissefanten min ;-) Men tar jo i papiret.

"Menne... varsker du hendene _før_ du tar i stoltheten også?"

Nei, det gjør jeg ikke. Den har blitt såpass herdet med årene at den tåler det meste :-)

"......................."

Skrevet

Helt enig!

Men når du sier at det "ikke noe som ties ihjel i samfunnet, er det er derfor komplett umulig å ikke få den lærdommen", så synes jeg jo at dette gjelder en god del ting, som likevel ikke ser ut til å synke inn (advarsel: skifte av tema! *S*)

Det er lenge siden jeg syntes at det var klisje-aktig av avisene og mase om nordmenns bruk av tennissokker til dress - NÅ må da folk ha fått med seg at dette ikke er pent, tenkte jeg, dette er en gammel vits!

Men neida! :-) Tennissokkenes popularitet er fortsatt stor! :-))

For ikke å snakke om hentesveis! ;-)

"dette gjelder en god del ting, som likevel ikke ser ut til å synke inn"

Det er sant. Men det er en annen (evt. flere andre) diskusjon(er) :-)

"............................."

Skrevet

"dette gjelder en god del ting, som likevel ikke ser ut til å synke inn"

Det er sant. Men det er en annen (evt. flere andre) diskusjon(er) :-)

"............................."

det var derfor jeg advarte mot tema-skifte! ;-))

Skrevet

det var derfor jeg advarte mot tema-skifte! ;-))

Skjønte det :-)

Skrevet

Noen gjør det, men virker som de fleste putter den fuktige dingsen i trusa, og synes det går helt fint. Deilig når de ikke vasker hendene etter seansen heller.

Jenter tar ikke i annet enn papiret, men vasker likevel. Rar verden.

Ja, truser med fuktmerker og rett ut på soverommet og lurer på hvorfor det er så vanskelig å varme opp kona...

Skrevet

Akkurat det samme gjør min nesten 4-åring...

Skrevet

Akkurat det samme gjør min nesten 4-åring...

*he he* Jeg var jo i grunnen så fornøyd med at håndvask er noe han gjør helt automatisk, så jeg unnlot å si at han jo fikk vasket hendene i dusjen! ;-)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

jeg trodde de fleste ristet den. Er det ikke derfor det er gule flekker på veggene da? ;)

Skrevet

*he he* Jeg var jo i grunnen så fornøyd med at håndvask er noe han gjør helt automatisk, så jeg unnlot å si at han jo fikk vasket hendene i dusjen! ;-)

Enig. Ikke vits i å komplisere det der mer enn nødvendig.

Skrevet

Jeg har utallige ganger prøvd å få samboeren min til å forstå at det er ekkelt at han verken tørker dingsen eller vasker hendene. Ikke er jeg noen bakterieekspert så jeg kan ikke slå i bordet med noen kalde fakta. Han påstår at det ikke er "avfallsbakterier" der hvor han holder og at baseluskene ikke kan fly fra urinrøret og opp.

Kom gjerne med noen hardtslående argumenter jeg kan bruke!

Gjest flicckka
Skrevet

Du har hørt om guttungen som var med faren sin på sirkus? I pausen gikk de ut bak for å se på dyrene, og gutten pekte på tissen til elefanten og spurte "Hva er det der, Pappa?"

"Å, det er tissen til elefanten, det," svarte faren.

"Men sist gang jeg var på sirkus med mamma og jeg spurte om det samme, så sa hun bare at det var 'ingenting'!" repliserte gutten.

"Sa hun det? Ja, ja, moren din er nå så godt vant, hun da!"

Esj, så de rister den og sprer urin rundt om i rommet, og resten går i trusa..

Godt å høre at NOEN vasker både tissen og hendene

Gjest fysj for en gris
Skrevet

Jeg har utallige ganger prøvd å få samboeren min til å forstå at det er ekkelt at han verken tørker dingsen eller vasker hendene. Ikke er jeg noen bakterieekspert så jeg kan ikke slå i bordet med noen kalde fakta. Han påstår at det ikke er "avfallsbakterier" der hvor han holder og at baseluskene ikke kan fly fra urinrøret og opp.

Kom gjerne med noen hardtslående argumenter jeg kan bruke!

Æsj - steller han kanskje mat til deg også? Si du ikke vil dele bord og seng med en sånn møkkagris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...