Gå til innhold

studiekompetanse

Anbefalte innlegg

Gjest utdanning i dag
Skrevet

Jeg er snart 19 år og har begynt på VK1 nå på vgs, men er ikke motivert.

Finnes det andre muligheter for å få generell studiekompetanse enn å fullføre alle 3 åra på vgs?

sandra1365380284
Skrevet

Du kan ta studiekompetanse som voksenkurs, men da tror jeg du må være 25 år...Tror det er lurere av deg å ta de 3 åra og ferdig med det:) Du kan jo eventuellt ta et friår og starte på neste år. Du sier du trenger studiekompetanse, men er skolelei? Hvorfor trenger du studiekompetanse nå?

Skrevet

Du tar kontakt med vgs og spør etter den som har peiling.

Har flere venninner som har tatt 2-3 fag i året for å få generell studiekompetanse. Sikkert mange måter å gjøre det på.

Du kan jo også ta privat skole (Bjørkenes o.l.)= koster noen 10000.

Har du prøvd aetat?

Gjest gjorde noen
Skrevet

Du kan ta fagene som privatist. dvs at du melder detg opp til eksamen og har selv ansvaret for å lære deg stoffet. Ingen skole..

Gjest fullfør du
Skrevet

Ville bare si at det er en god plattform.

Gjest utdanning i dag
Skrevet

Du kan ta studiekompetanse som voksenkurs, men da tror jeg du må være 25 år...Tror det er lurere av deg å ta de 3 åra og ferdig med det:) Du kan jo eventuellt ta et friår og starte på neste år. Du sier du trenger studiekompetanse, men er skolelei? Hvorfor trenger du studiekompetanse nå?

Vil ha studiekompetanse fordi det er viktig med utdanning. Er kanskje litt umotivert fordi de på min alder var russ i vår. Og ikke jeg...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...