Gå til innhold

Hurra,jeg har vunnet ;o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Atter en gang har jeg fått en mail om at jeg har vunnet noe.

Denne gangen var det en reise for to til tailand.

Trengte "bare" å bestille meg litt slankemiddel,så skulle jeg få billettene :o)

Forrige gang fikk jeg et brev om at jeg hadde vunnet flere 100.000 dollar i et lotteri.

Da trengte jeg "bare" å betale litt penger inn på en konto+ at de måtte ha kontonummeret mitt for å sette inn pengene...

jaja,sikkert nok av dem som går på limpinnen..

Skrevet

Jippi, jeg har også vunnet tur for 2 til Thailand.

Flott at vi er flere...Kansje vi kan ha DOL-treff der nede. Er sikkert flere som har vunnet den reisen ;o)

Skrevet

Flott at vi er flere...Kansje vi kan ha DOL-treff der nede. Er sikkert flere som har vunnet den reisen ;o)

At, det er fler som har vunnet er nok sikkert og visst. Blir nok et stort treff da, :)

Det er vel sikkert en god del som er så dumme at de går på også.

Det som er for godt til å være sant, er gjerne det.

:)

Skrevet

Jeg også har vunnet tur for to til Thailand.

Gid så heldige vi er;o)

Skrevet

Jeg også har vunnet tur for to til Thailand.

Gid så heldige vi er;o)

Helt utrolig, 3 stk foreløpig her inne som har vunnet... Det sto jo at JEG hadde vunnet hovedgevinsten :o) Voldsomt mange hovedgevinster de hadde...

Skrevet

Jeg også, men portoen var ikke engang betalt på returkonvolutten. Adressen eksisterer ikke og telefonnummeret er ikke registrert. Jeg printet et ark fra forbrukerrådet ang Helseintituttet, pakket det i returkonvolutten og skrev på at mottaker betaler porto :o)

hirr hirr

Gjest tjohooo
Skrevet

Jeg også, men portoen var ikke engang betalt på returkonvolutten. Adressen eksisterer ikke og telefonnummeret er ikke registrert. Jeg printet et ark fra forbrukerrådet ang Helseintituttet, pakket det i returkonvolutten og skrev på at mottaker betaler porto :o)

hirr hirr

Muhahaha ;))

Den skal jeg huske neste gang jeg får noe tvilsomt i posten...

Skrevet

hirr hirr

Vannvittig lurt!! Tror jeg stjeler den ideen,tenk om alle hadde gjort det... ;o)

Gjest Slik er det
Skrevet

hirr hirr

Mottaker betaler ikke porto om det ikke står et avtalenr på konvolutten...

Skrevet

Hørt om straffeporto?

Skrevet

Om den som sender ikke skriver på navn og adresse,så må mottaker betale porto.

Gjest slik er det
Skrevet

Om den som sender ikke skriver på navn og adresse,så må mottaker betale porto.

Mottaker kan velge å ikke motta. Noe disse dikkert skjønner å gjøre..

Skrevet

hirr hirr

Sendte dem en lecablokk, jeg. :D

Skrevet

Jippi, jeg har også vunnet tur for 2 til Thailand.

Pokker.....jeg har ikke....*sukk*

Alltid like uheldig :-(

Gjest Slik er det
Skrevet

Hørt om straffeporto?

Ja, det må mottaker betale om han ønsker å motta brevet. Han kan velge å ikke motta.

Skrevet

Mottaker kan velge å ikke motta. Noe disse dikkert skjønner å gjøre..

"Vi" er da blitt tipset før om at vi kan sende brev i retur, uten å skrive vårt navn og adresse.For at den useriøse mottakeren skulle få seg en "lærepenge".

Så da funker ikke det da?

Gjest slik er det
Skrevet

"Vi" er da blitt tipset før om at vi kan sende brev i retur, uten å skrive vårt navn og adresse.For at den useriøse mottakeren skulle få seg en "lærepenge".

Så da funker ikke det da?

Kan jo hende dem er dum nok til å motta. Men hvis de mottar mye sånt så lærer de sikkert fort...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...