TrineE Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Atter en gang har jeg fått en mail om at jeg har vunnet noe. Denne gangen var det en reise for to til tailand. Trengte "bare" å bestille meg litt slankemiddel,så skulle jeg få billettene ) Forrige gang fikk jeg et brev om at jeg hadde vunnet flere 100.000 dollar i et lotteri. Da trengte jeg "bare" å betale litt penger inn på en konto+ at de måtte ha kontonummeret mitt for å sette inn pengene... jaja,sikkert nok av dem som går på limpinnen.. 0 Siter
tonil Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Jippi, jeg har også vunnet tur for 2 til Thailand. 0 Siter
TrineE Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Jippi, jeg har også vunnet tur for 2 til Thailand. Flott at vi er flere...Kansje vi kan ha DOL-treff der nede. Er sikkert flere som har vunnet den reisen ;o) 0 Siter
tonil Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Flott at vi er flere...Kansje vi kan ha DOL-treff der nede. Er sikkert flere som har vunnet den reisen ;o) At, det er fler som har vunnet er nok sikkert og visst. Blir nok et stort treff da, Det er vel sikkert en god del som er så dumme at de går på også. Det som er for godt til å være sant, er gjerne det. 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Flott at vi er flere...Kansje vi kan ha DOL-treff der nede. Er sikkert flere som har vunnet den reisen ;o) Jeg også har vunnet tur for to til Thailand. Gid så heldige vi er;o) 0 Siter
TrineE Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Jeg også har vunnet tur for to til Thailand. Gid så heldige vi er;o) Helt utrolig, 3 stk foreløpig her inne som har vunnet... Det sto jo at JEG hadde vunnet hovedgevinsten ) Voldsomt mange hovedgevinster de hadde... 0 Siter
Lurveline Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Helt utrolig, 3 stk foreløpig her inne som har vunnet... Det sto jo at JEG hadde vunnet hovedgevinsten ) Voldsomt mange hovedgevinster de hadde... Se her: http://forbrukerportalen.no/Artikler/fr/2004/helseinstituttet 0 Siter
TrineE Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Se her: http://forbrukerportalen.no/Artikler/fr/2004/helseinstituttet Regnet med at de hadde dette tilfellet også der inne. Var inne og så på den siden da jeg fikk "vinnerloddet" i det utenlandske lotteriet... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Jeg også, men portoen var ikke engang betalt på returkonvolutten. Adressen eksisterer ikke og telefonnummeret er ikke registrert. Jeg printet et ark fra forbrukerrådet ang Helseintituttet, pakket det i returkonvolutten og skrev på at mottaker betaler porto ) hirr hirr 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Jeg også, men portoen var ikke engang betalt på returkonvolutten. Adressen eksisterer ikke og telefonnummeret er ikke registrert. Jeg printet et ark fra forbrukerrådet ang Helseintituttet, pakket det i returkonvolutten og skrev på at mottaker betaler porto ) hirr hirr Muhahaha ) Den skal jeg huske neste gang jeg får noe tvilsomt i posten... 0 Siter
TrineE Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Jeg også, men portoen var ikke engang betalt på returkonvolutten. Adressen eksisterer ikke og telefonnummeret er ikke registrert. Jeg printet et ark fra forbrukerrådet ang Helseintituttet, pakket det i returkonvolutten og skrev på at mottaker betaler porto ) hirr hirr Vannvittig lurt!! Tror jeg stjeler den ideen,tenk om alle hadde gjort det... ;o) 0 Siter
Gjest Slik er det Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg også, men portoen var ikke engang betalt på returkonvolutten. Adressen eksisterer ikke og telefonnummeret er ikke registrert. Jeg printet et ark fra forbrukerrådet ang Helseintituttet, pakket det i returkonvolutten og skrev på at mottaker betaler porto ) hirr hirr Mottaker betaler ikke porto om det ikke står et avtalenr på konvolutten... 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Mottaker betaler ikke porto om det ikke står et avtalenr på konvolutten... Hørt om straffeporto? 0 Siter
Lurveline Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Mottaker betaler ikke porto om det ikke står et avtalenr på konvolutten... Om den som sender ikke skriver på navn og adresse,så må mottaker betale porto. 0 Siter
Gjest slik er det Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Om den som sender ikke skriver på navn og adresse,så må mottaker betale porto. Mottaker kan velge å ikke motta. Noe disse dikkert skjønner å gjøre.. 0 Siter
soleil Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg også, men portoen var ikke engang betalt på returkonvolutten. Adressen eksisterer ikke og telefonnummeret er ikke registrert. Jeg printet et ark fra forbrukerrådet ang Helseintituttet, pakket det i returkonvolutten og skrev på at mottaker betaler porto ) hirr hirr Sendte dem en lecablokk, jeg. 0 Siter
MsSophie Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jippi, jeg har også vunnet tur for 2 til Thailand. Pokker.....jeg har ikke....*sukk* Alltid like uheldig :-( 0 Siter
Gjest Slik er det Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Hørt om straffeporto? Ja, det må mottaker betale om han ønsker å motta brevet. Han kan velge å ikke motta. 0 Siter
Lurveline Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 Mottaker kan velge å ikke motta. Noe disse dikkert skjønner å gjøre.. "Vi" er da blitt tipset før om at vi kan sende brev i retur, uten å skrive vårt navn og adresse.For at den useriøse mottakeren skulle få seg en "lærepenge". Så da funker ikke det da? 0 Siter
Gjest slik er det Skrevet 26. august 2004 Skrevet 26. august 2004 "Vi" er da blitt tipset før om at vi kan sende brev i retur, uten å skrive vårt navn og adresse.For at den useriøse mottakeren skulle få seg en "lærepenge". Så da funker ikke det da? Kan jo hende dem er dum nok til å motta. Men hvis de mottar mye sånt så lærer de sikkert fort... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.