Gå til innhold

Labb hundefor

Anbefalte innlegg

Gjest been there
Skrevet

Er det noen som har forsøkt Labb hundefor? Var dere fornøyd?

I dag bruker vi Snøgg hundefor men bikkja driter jo tre ganger om dagen av den så det kan ikke være mange næringsstoffer som blir tatt opp.

De første årene brukte vi Royal Canin men det virket som hunden fikk litt diare av den.

Gjest camilla`n
Skrevet

Vi har brukt labb i et år og har vært veldig fornøyd. Har en hund som er klein til å spise, og som har vanskelig for å legge på seg. Har vært i grei stand og spist det ho har mått. Men det virka som det ble litt "kjedelig", så nå har jeg rett og slett kjøpt en butikkpose(friskies er det vel!?) slik at ho får litt forandring.. Spiser som bare det nå! Litt kjedelig for oss også om vi bare skulle spise brød med ost liksom... ;o) Lykke til!

Skrevet

Nutra Nuggets...

Den bruker jeg på Schaferen min. Han er veldig vàr på for og får problemer med magen av diverse annet.

Labb har jeg vel prøvd, men det var Nutran som fungerte best på min hund iallefall.

:)

Gjest Iznowgood_still
Skrevet

Jeg bruker Hills presciption diet og er fornøyd med det. Har høy-energi hunder som er nøye på foret.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...