Gjest been there Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Er det noen som har forsøkt Labb hundefor? Var dere fornøyd? I dag bruker vi Snøgg hundefor men bikkja driter jo tre ganger om dagen av den så det kan ikke være mange næringsstoffer som blir tatt opp. De første årene brukte vi Royal Canin men det virket som hunden fikk litt diare av den. 0 Siter
Gjest camilla`n Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Vi har brukt labb i et år og har vært veldig fornøyd. Har en hund som er klein til å spise, og som har vanskelig for å legge på seg. Har vært i grei stand og spist det ho har mått. Men det virka som det ble litt "kjedelig", så nå har jeg rett og slett kjøpt en butikkpose(friskies er det vel!?) slik at ho får litt forandring.. Spiser som bare det nå! Litt kjedelig for oss også om vi bare skulle spise brød med ost liksom... ;o) Lykke til! 0 Siter
Rubia Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Nutra Nuggets... Den bruker jeg på Schaferen min. Han er veldig vàr på for og får problemer med magen av diverse annet. Labb har jeg vel prøvd, men det var Nutran som fungerte best på min hund iallefall. 0 Siter
Gjest Iznowgood_still Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Jeg bruker Hills presciption diet og er fornøyd med det. Har høy-energi hunder som er nøye på foret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.