Waterboy83 Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Hei! Har kjøpt meg en bærbar HP nc 8000. Det skal visst være tråløst nettverkskort i den, men eg får ikke kontakt med noen nettverk! Det er tråløst nettverk på skolen min, men ingenting skjer... Må jeg gjøre noe spess??? 0 Siter
Gjest raitati Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Må du ikke ringe opp nettverket i tillegg? Hør med skolen om brukernavn og nr... 0 Siter
citoyen Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Hør med IT-ansvarlig på skolen din om det er noen spesielle innstillinger du må sette for å koble deg opp der. 0 Siter
citoyen Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Må du ikke ringe opp nettverket i tillegg? Hør med skolen om brukernavn og nr... Man ringer ikke opp med nettverk, bare med modem. Det kan derimot hende de har en VPN-oppkobling. I så fall må man logge på med brukernavn og passord - men ikke telefonnummer! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.