Gå til innhold

FONT..... dol prøver og feiler?

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Nå er skriften penere, men mikroskopisk. Hva synes dere??

hare1365380455
Skrevet

Det skulle vært sånn det var i begynnelsen..

Skrevet

Denne var noe liten ja, da var det bedre med den andre allikevel.

Men, det er jo bare å finne på noe annet :-)

Skrevet

Hehe, jeg har satt minimum fontstørrelse i Opera til 14 piksler, så her er teksten akkurat passe stor uansett hva de finner på :)

Skrevet

Hehe, jeg har satt minimum fontstørrelse i Opera til 14 piksler, så her er teksten akkurat passe stor uansett hva de finner på :)

(14 piksler er antakelig altfor stort for de fleste, men jeg har 1600x1200-oppløsning på 15" skjerm)

Skrevet

(14 piksler er antakelig altfor stort for de fleste, men jeg har 1600x1200-oppløsning på 15" skjerm)

Å dæsken, det jeg prøvde nå, ble jo helt vilt :-)) Kjempedigert.

Får prøve litt mer, så blir det vel passe til slutt.

Skrevet

Det må da være en helvetes rå 15" skjerm som klarer en slik oppløsning uten at frekvensen blir så lav at du ser hvert enkelt blink...?

"..............................."

Skrevet

Det må da være en helvetes rå 15" skjerm som klarer en slik oppløsning uten at frekvensen blir så lav at du ser hvert enkelt blink...?

"..............................."

Høykvalitets LCD :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...