Gå til innhold

Ekkolodd. Noen med peiling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kanskje ikke rette plassen å spørre, men det kunne jo hende det var noen som hadde en viss peiling på hva som var bra - så derfor spør jeg :-)

Er dette et greit ekkolodd, eller er det noen som vet om andre typer de vil anbefale?

http://www.amfibi.no/detail.aspx?ID=3855

Takker hvis noen vil svare.

Skrevet

Hummingbird lager bra ekkolodd. Jeg har selv kjøpt et lignende for noen år siden og det fungerer upåklagelig.

Jeg vil anbefale www.maritim.no De er noen få kroner dyrere på akkurat denne modellen, men de er store og har veldig bra service.

NB! husk at du må ha en svinger til ekkolodd. Dette kommer i tillegg. Hva slags svinger du trenger avhenger av hva slags båt du har.

Skrevet

Hummingbird lager bra ekkolodd. Jeg har selv kjøpt et lignende for noen år siden og det fungerer upåklagelig.

Jeg vil anbefale www.maritim.no De er noen få kroner dyrere på akkurat denne modellen, men de er store og har veldig bra service.

NB! husk at du må ha en svinger til ekkolodd. Dette kommer i tillegg. Hva slags svinger du trenger avhenger av hva slags båt du har.

Tusen takk for informativt svar :-)

Skrevet

Å Gud, et ekkolodd er tingen. Ønsker meg et slikt istedet for å bruke så lang tid på å finne fisken som ikke er der ;o)

Skrevet

Å Gud, et ekkolodd er tingen. Ønsker meg et slikt istedet for å bruke så lang tid på å finne fisken som ikke er der ;o)

Jepp :-) Jeg skal ha et jeg - det gjelder bare å finne det rette. Tror jeg har bestemt meg.

Av og til er dol utrolig nyttig!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...