Dorthe Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Har dere sett maken til flotte kropper hos gutta som løper 100 og 200 meter..... 0 Siter
amber sun Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Måtte bort og skru på tv'n da jeg leste det. og jammen stemte det Han var ikke så verst, han tjekkiske spydkasteren, heller, forresten. 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Måtte bort og skru på tv'n da jeg leste det. og jammen stemte det Han var ikke så verst, han tjekkiske spydkasteren, heller, forresten. Utrolig mange kjekke mannfolk. Verdt å følge med. TVen står på i bakgrunnen. Men Juding Amy må jeg se likevel ) 0 Siter
amber sun Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Utrolig mange kjekke mannfolk. Verdt å følge med. TVen står på i bakgrunnen. Men Juding Amy må jeg se likevel ) Åja, Judging Amy er fast hver tirsdag. Og så Friends etterpå. Men flotte mannfolk er alltid verdt å titte på Så jeg får pendle mellom tv'en og dol, ikveld... 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Åja, Judging Amy er fast hver tirsdag. Og så Friends etterpå. Men flotte mannfolk er alltid verdt å titte på Så jeg får pendle mellom tv'en og dol, ikveld... Nå kan du bare dole. Det er ikke så mange råe i 3000 m hinder. 0 Siter
Åsemor Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Åja, Judging Amy er fast hver tirsdag. Og så Friends etterpå. Men flotte mannfolk er alltid verdt å titte på Så jeg får pendle mellom tv'en og dol, ikveld... Her har man plassert tv og pc med en meters avstand, passer meg bra. Litt kink i nakken av å snu hodet hele tida, men det er det verdt 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Her har man plassert tv og pc med en meters avstand, passer meg bra. Litt kink i nakken av å snu hodet hele tida, men det er det verdt Jeg også har plassert meg slik at jeg får med begge deler. 0 Siter
Gjest helvolley :-X Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Og så var finalen over i sandvolleyball også *stønn* Snakker om lekre kropper dere............ 0 Siter
Dorthe Skrevet 24. august 2004 Forfatter Skrevet 24. august 2004 Og så var finalen over i sandvolleyball også *stønn* Snakker om lekre kropper dere............ Og svømmegutta *sikle* 0 Siter
Prozak Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Ja, det har jeg. "......................." 0 Siter
Gjest Pricilla Skrevet 25. august 2004 Skrevet 25. august 2004 Og svømmegutta *sikle* Sikler med deg der.... : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.