Gå til innhold

vet noen om

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis du skal ha p-piller - og særlig med høyt hormoninnhold - slipper du ikke unna gynekologisk undersøkelse uansett.

Det er for øvrig ikke meningen at man skal utsette mensen "så lenge man vil" med p-piller. Mener å huske at man kan hoppe over en mensperiode vha pillene, men det er bare tilrådelig å gjøre maks to ganger i året.

Så p-piller er _ikke_ en løsning for å slippe å ha menstruasjon.

Høyt hormoninnhold medfører dessuten økt fare for bivirkninger. Kanskje du bør tenke litt mer på saken?

dette kan ikke stemme for jeg har snakket med legen min om dette og det er ikke noe problem å hoppe over mange mensenperioder fikk jeg beskjed om.. regner med hun vet hva hun snakker om!

Skrevet

dette kan ikke stemme for jeg har snakket med legen min om dette og det er ikke noe problem å hoppe over mange mensenperioder fikk jeg beskjed om.. regner med hun vet hva hun snakker om!

Okei, da beklager jeg at jeg prøvde å villede deg. ;o)

Det er noen år siden jeg gikk på p-piller (nå bruker jeg hormonspiral), og det kan godt hende ting har endret seg siden da. Husker bare at jeg fikk advarsel fra legen min den gang.

Skrevet

Okei, da beklager jeg at jeg prøvde å villede deg. ;o)

Det er noen år siden jeg gikk på p-piller (nå bruker jeg hormonspiral), og det kan godt hende ting har endret seg siden da. Husker bare at jeg fikk advarsel fra legen min den gang.

okei! bra du sier ifra hvertfall! men stoler på legen min og får høre med henne om hun har noen forslag.. er lei kløe og svie og utflod så det holder nå! :)

Skrevet

Jeg var hos legen min for 4 mnd siden. Jeg fortalte at jeg ofte hopper over mensen. Han sa at det absolutt ikke var å anbefale. Han ba meg slutte med det, men jeg fikk ingen god grunn. Jeg spurte ikke heller.

Lurer på hva som kan skje om man ofte hopper over. For både jeg og venninna gjør det, og begges leger ba oss slutte(noe jeg ikke har gjort)

Skrevet

Jeg var hos legen min for 4 mnd siden. Jeg fortalte at jeg ofte hopper over mensen. Han sa at det absolutt ikke var å anbefale. Han ba meg slutte med det, men jeg fikk ingen god grunn. Jeg spurte ikke heller.

Lurer på hva som kan skje om man ofte hopper over. For både jeg og venninna gjør det, og begges leger ba oss slutte(noe jeg ikke har gjort)

hmm merkelig da! for legen min sa det gikk bra og sånt burde det være et standarsvar på! jaja, ikke merka no enda så :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...