Gjest tjohooo Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Finnes det et sted på nett? Vgs. og universitetsbøker... 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Ville hengt opp annonser på vgs. Jeg ville ikke betalt porto for brukte bøker. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Har sett brukte bøker på QXL. Tænks:) Koster det noe å legge ut annonser der? 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Ville hengt opp annonser på vgs. Jeg ville ikke betalt porto for brukte bøker. Problemet er at de fleste vgs har gått bort fra å bruke en del av mine bøker...bortsett fra noen som ligger i Bergen og andre avsidesliggende steder 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Tænks:) Koster det noe å legge ut annonser der? Nei, det er gratis. Men de tar en svært liten sum for salg og muligens kjøp også. Den summen er nesten umerkelig. Mannen min fikk en påminnelse om å betale dem kr 12 to år etter et salg ;o) 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 www.utdanning.net tror jeg Alldeles glimrende! Tænks! 0 Siter
tiliti Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Gav bort vgs-bøkene mine til biblioteket, hehe. 4 år etter at jeg gikk vgs da. Høgskolebøkene planlegger jeg å selge lokalt .. 0 Siter
Gjest tjohooo Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 Gav bort vgs-bøkene mine til biblioteket, hehe. 4 år etter at jeg gikk vgs da. Høgskolebøkene planlegger jeg å selge lokalt .. GI BORT? Nei, nei. Det skjer selvfølgelig ikke Skulle gjerne prøvd å selge universitetsbøkene på universitetet jeg også, men ser de har gått bort fra de bøkene der også...får bare håpe andre universitet fremdeles bruker dem. 0 Siter
tiliti Skrevet 24. august 2004 Skrevet 24. august 2004 GI BORT? Nei, nei. Det skjer selvfølgelig ikke Skulle gjerne prøvd å selge universitetsbøkene på universitetet jeg også, men ser de har gått bort fra de bøkene der også...får bare håpe andre universitet fremdeles bruker dem. Skolen brukte utdaterte bøker allerede da jeg gikk der, så jeg kan ikke i min villeste fantasi se for meg at noen ville ha dem. Men biblioteket ville Var bare glad jeg slapp å kaste dem. Vurderte å lage bål men .. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.