Gå til innhold

kjeder meg..

Anbefalte innlegg

Gjest matahari_83
Skrevet

Hei alle sammen! :-)

Egentlig burde ikke jeg sitte her og skrive akkurat nå. Har en stor eksamen på fredag, og jeg har vært litt dårlig med å lese.. huff... passer da ikke å ha eksamen rett etter en ferie da vel... ;-) Måtte bare klage litt på det. Det er sikkert flere her som har det som meg.. Hvis, Lykke til!! :)

Skal forresten være med i en fødsel snart, til ei vennenne. Noe som sikkert kan skje når som helst. Bare haper det ikke skjer på eksamens dagen.... Er jo i samme bygg da men.... :) Er det noen som vet hvor lang tid en tvillingfødsel kan ta sann cirka? (førstefødte). vet at fødsler kan ta rundt et døgn når det en èn....og vet det varierer fra person til person.

God natt og sov godt når den tid kommer folkens:) Nå må jeg lese videre.

hare1365380455
Skrevet

God natt:) Og lykke til med eksamen! Jeg har også lyst til å være med på en fødsel en gang (som tilskuer).

Gjest tjohooo
Skrevet

God natt:) Og lykke til med eksamen! Jeg har også lyst til å være med på en fødsel en gang (som tilskuer).

Hare, som i psykologikern eller dyret? :)

fei1365380229
Skrevet

Lykke til med eksamen og fødsel. Så spennende å få være med på en fødsel også tvillinger da :)

Nå har jeg overhodet ingen erfaring med tvillinger, men ville vel tro at det tok omtrent samme tid som en vanlig førstegangsfødsel, alt mellom 10 - 30 timer.

Gjest hilsen en tante
Skrevet

Broren og svigerinnen min fikk tvillinger, og de måtte tas med keisersnitt viste det seg.

hare1365380455
Skrevet

Hare, som i psykologikern eller dyret? :)

Dyret.

Gjest matahari_83
Skrevet

Dyret.

Tusen takk for alle svar! :) Tar meg en pause fra lesinga i dag også jeg... Begynner å kjenne presset nå men.. hehe.. Så jeg får gå tilbake til lesinga nå.. Har eksamen i patologi og farmakologi...så det er en god del vanskelige ord jeg må sette meg ned å pugge..

Ha en fin kveld alle sammen! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...